Typhon Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Hvor mye kostet disse elementene? Kjøpt de på Fort Knox forresten? ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Sorry gutta, har glemt å oppdatere etter ferdig gitt, hatt mye å gjøre på jobben... Elementene er helt råe de, kjøpt på Fort Knox, veil. pris er vel 6998 eller noe sånt, per stykk:) Sånn ser det ihvertfall ut foreløpig da, ble litt ledningsrot under der men det får bare være sånn litt til... Forsterker 3 ligger da under de to andre:) Syns de var viktigst å ha synlige kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 får forsterkerene nok luft? ellers ser det bra ut Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 ja er det noe de får nok av er det nok luft. Basserne slår lufta rett mot forsterkerne, så der trekker det godt nok tror jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 ja er det noe de får nok av er det nok luft. Basserne slår lufta rett mot forsterkerne, så der trekker det godt nok tror jeg:) Uansett så er det vifte i de forsterkerne der! Kunne vel ikke hørt på dette en dag a? Siden du bor i lier :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Ja vet det, de sitter under alpine dekselet, i enden mot basserne mener jeg å huske.... Jeg jobber mye om dagen så tror du må vente til sommeren eller noe. skal i miltæret neste uke. Ser (og hører) meg på streetmeet på cc neste gang om jeg har perm;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Ja vet det, de sitter under alpine dekselet, i enden mot basserne mener jeg å huske.... Jeg jobber mye om dagen så tror du må vente til sommeren eller noe. skal i miltæret neste uke. Ser (og hører) meg på streetmeet på cc neste gang om jeg har perm;) Hehe den er god... Du vil nok se og høre meg der neste gang og ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Stiller sterkt? hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Etterhvert så :) Planen er: Morel Elate 6-3 frontsett drevet av en kraftig og bra forsterker. 2 stk 12W7 med en slik monoblokk hver! 3 red top batterier og en kondensator for å toppe det hele Sånn cirka ;) hehe Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 kan bli bra det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 syns du sku jobba mer med og sjule kabler å forsterkere..!!! ser ut såm at det er kasta inn.. men uans grattis med ny stereo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 helt enig med deg der... men ble litt lei av å stå ute i kulda og skru nå:) skal prøve å lage et deksel som skjuler en del når været blir mye varmere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 du BUMPER en prosjekttråd som er et år gammel faktisk.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 haha :p edit: 2 år faktisk :o Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg