Gå til innhold

Gatebil Magazine # 4 kommer 12 desember!

Ranger emnet


Gjest MrHenrik

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt klart at de fleste har sine sterke sider og studiobelysning er noe man må jobbe mange timer med og beherske helt!!

Men vi lever i et land, hvor man gjærne skulle kunne brukt studio til bilbilder 9 mnd. i året. Synn jeg ikke har stort nok studio tilgjengelig også!! Hadde vært morro og malt med lys igjen!! :afro

Male med lys kan du uten kunstige lys, du må bare vente til du får de riktige "fargene" til maleriet ditt, den sola gir deg.

 

Godt å høre at dere skal bruke litt mer bilder utenfor studio Arild! Det er på bane en GT-40 er i sitt ess, selv om den ser utmerket ut i studio. Og dere har dyktige fotografer, for eksempel du Arild. Likevel skjønner jeg jo hvorfor dere også bruker så mye studio bilder som dere gjør. Det er sikrere redaksjonelt å publisere gode studio bilder med mellomformat-kamera og skikkelig kunstlys, enn å ta sjansen på å bruke en del eksprimentielle bilder. De kommer ann på smak, og hvis du ikke liker studio bilder er du ihvertfall nøytral. Eksprementielle bilder kan falle i godt vann hos noen, i råten melk hos andre.

 

I oppstartsfasen, som dere fortsatt er i, er det greiest å ikke "opprøre" noen over bruk av for ekspermentielle bilder!

 

Stå på Arild og Henrik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opphold? :rolleyes:

 

Bladene gis ut hver måned - men rundt jul gis det ut litt stort nummer før jul, og så går det ca. 2 måneder (eller litt lengre enn vanlig) før det kommer et nytt nummer... Et opphold...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladene gis ut hver måned - men rundt jul gis det ut litt stort nummer før jul, og så går det ca. 2 måneder (eller litt lengre enn vanlig) før det kommer et nytt nummer... Et opphold...

 

Jeg vet hva ordet opphold betyr, det var nok ikke det som var poenget.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gatebil oversetter ikke de fleste av sine artikler de vettu! ;)

Nei holder meg til blad med norske biler, utenlandske biler leser jeg i bladene som allerede har vært på hylla på Narvesen cheers

 

Nei, de henter bare inspirasjon fra andre :rolleyes:

 

Godt at folk liker forskjellige slags blader, så får vi solgt noen alle mann.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår