mlunde Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Har en Audi Coupe 1989 mod. Her om dagen mistet jeg plutselig nærlyset og fult lyset mens jeg var ute å kjørte. Det er bare parklys, spredre og lyshornet som fungerer. På vag-verkstedet trodde de det kunne være bryteren med hendlene på som sitter rett innenfor rattet. Kjøpte denne i dag, når jeg skulle prøve med den nye, var det ingen forskjell, fortsatt bare park, spredere og lyshorn.. Alle sikringene og pærene er også hele! Noen som har opplevd noe liknede eller har noen tips til hva det kan være? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 både ja og nei... På bilen min funker ikke kjørelys og vindusviskerne gjør akkurat hva de vil noen ganger. Samt at vifta streiker noen ganger. Hva det kan være? Hvem vet? Alt jeg vet er at sånne elektriske ting kan ta jævla lang tid og kan være dyyyrt å fikse. Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 fikk lignende problem.. under dashen er det en kontakt til lys.. den hadde brennt av... sjekk under der http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=77051 Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanBoy Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg og har et lignende problem -----> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92132 Siter 1998 Nissan Primera GT x 1986 Ford Sierra 2.0L x 1991 Nissan 300 ZX TT x 1998 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlunde Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 da er alt bra igjen.. fikk ny bryter på vag verkstedet. det var noe galt med den første jeg fikk, de bestilte en ny og den funket.! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg