overn Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 krystallene i min er gått.. noen som vet om d går ann å skifte de eller må bytte hele greia? noen som har? Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 krystallene i min er gått..noen som vet om d går ann å skifte de eller må bytte hele greia? noen som har? Prøve å høre med noen radiomekkere eller no sånt ? TV reparatører Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Ser du peser om at ingen svarer deg, jeg kan godt svare jeg, gjelder sikkert for flere også her: "VET IKKE" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Ta ut krystallen og ta den med til en TVreperatør og hør om de kan få tak i en ny. Det er sannsynligvis en standardkomponent som det ikke er noe problem å finne en erstatning for, om det bare er den som er gåen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 det beste hadde jo vært å fått tak i s2 instrument.. Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg