Dani Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hei jeg har en mitsubishi Lancer 92" som har en 75Amp. dynamo. den ble byttet i mars da den gamle røyk etter en DB drag konkurannse. i begynnelsen så ladet den helt normalt(litt over 14V hele tiden), men nå i det siste lader den bare ca 12V(gjerne litt under) på tomgang. Når jeg gasser på så stiger volten i takt med turtallet, og runder av på ca 17V ved 5-6 tusen omdreininger. er det noen som vet hva som kan være galt? en venn av meg sa det kanskje kunne være laderegulatoren som var ødelagt...i så fall er det dyrt og/eller vannskelig å bytte? Dynamoen lader 2 batterier, og jeg har ett rimelig stort og krevende stereoanlegg hvis det har noe å si... håper dere kan hjelpe meg Hilsen dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 ingen som har noen ideer? dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Mest sannsynligvis er det spenningsregulatoren din som er defekt. Det koster ikke bestandig allverdens med penger, se på Mekonomen sin hjemmeside for evt. pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg