KaffeKarsK Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Må vel lage en tråd om bilen jeg kjøpte meg i går. Solgte Audien min for snart et par måneder siden. Kiket rundt en stund før jeg fant ut at jeg måtte ha meg en bil. Dermed brukte jeg ca. 50% av pengene jeg fikk for audien min på denne Golf 2 Syncroen. Bilen er forresten en 1990 modell. Bilen er kjørt av en eldre mann. Bilen er så å si strøken teknisk og kosmetisk. Finner ingen steinsprank, riper eller noen bulker/bungler i karosseriet. Inni er bilen enda mer strøken.. Ikke det spor av slitasje noen plasser. Setene er strøkne. Ganske uvanlig på en 15 års gammel bil! Her er noen bilder av den: Det er byttet grill og lagt grillist på den. Bilen er også senket. Har et par små planer for bilen.. Noen av delene er jo allerede bestilt :) Men ettersom det er en syncro å jeg bor i Tromsø, orker jeg ikke begynne med plastikk på bilen.. Denne er bestilt: 1. Eksos hale 2. Alu. Antenne (må få bort den svære som dekker 90% av sikten :P 3. Bilbelte polstring (Må til på en syncro :P) 4. Gearkonsollramme av børstet stål 5. Alu. Pedaler 6. Sideblinklyssett 7. Baklyktesett 8. Blinkelyktsett m/ parklys Har også en girkule jeg skulle montere, men jeg får rett og slett ikke av den gamle :P Ettersom jeg bare har hatt audi vet jeg ikke noen andre måter enn å skru å slite litt.. Bare si ifra om dere vet! :) Slenger opp noen nye bilder når jeg har fått montert dette. Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 fin bil:) senk den å ny lakk og felger og en ny fanger så blir den grom:) å bitte litte granne større motor kanskje:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 grattis med ny bil. ang. girkula så er det bare til å skru. viss den henger godt fast så kan det vera lurt å holda fast stanga med ein rørtang slik at du ikkje øydelegger noko. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaffeKarsK Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 grattis med ny bil.ang. girkula så er det bare til å skru. viss den henger godt fast så kan det vera lurt å holda fast stanga med ein rørtang slik at du ikkje øydelegger noko. Takk for det! Da stikker jeg ut i bilen og "river" av girkula :P Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaffeKarsK Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hmm.. Passer ikke universalgirkuler på Golf 2 da? Skle rett og gjengene.. :/ Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 fin bil:) senk den å ny lakk og felger og en ny fanger så blir den grom:) å bitte litte granne større motor kanskje:) Ny fanger??? Hvorfor?? GTi leppe nederst kansje, og grøftelys, men ikkje ny fanger??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Takk for det! Da stikker jeg ut i bilen og "river" av girkula :P Om du har universal girkule regner jeg med den ikkje har gjenger, bare ta baufila å kapp hodet av den gamle, så får du litt kortere stang i samme slengen! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaffeKarsK Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Om du har universal girkule regner jeg med den ikkje har gjenger, bare ta baufila å kapp hodet av den gamle, så får du litt kortere stang i samme slengen! :thumb Takker ;) Mekket det i dag.. Var nede på BilXtra og kjøpte setetrekk samtidig som jeg slengte på hjulkapsler.. Hjulkapslene hadde sykt mye å si.. Neste Torsdag får jeg alle delene fra Autospar.. Bli digg ;) Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pergorseth Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Må vel lage en tråd om bilen jeg kjøpte meg i går. Solgte Audien min for snart et par måneder siden. Kiket rundt en stund før jeg fant ut at jeg måtte ha meg en bil. Dermed brukte jeg ca. 50% av pengene jeg fikk for audien min på denne Golf 2 Syncroen. Bilen er forresten en 1990 modell. Bilen er kjørt av en eldre mann. Bilen er så å si strøken teknisk og kosmetisk. Finner ingen steinsprank, riper eller noen bulker/bungler i karosseriet. Inni er bilen enda mer strøken.. Ikke det spor av slitasje noen plasser. Setene er strøkne. Ganske uvanlig på en 15 års gammel bil! Her er noen bilder av den: Det er byttet grill og lagt grillist på den. Bilen er også senket. Har et par små planer for bilen.. Noen av delene er jo allerede bestilt :) Men ettersom det er en syncro å jeg bor i Tromsø, orker jeg ikke begynne med plastikk på bilen.. Denne er bestilt: 1. Eksos hale 2. Alu. Antenne (må få bort den svære som dekker 90% av sikten :P 3. Bilbelte polstring (Må til på en syncro :P) 4. Gearkonsollramme av børstet stål 5. Alu. Pedaler 6. Sideblinklyssett 7. Baklyktesett 8. Blinkelyktsett m/ parklys Har også en girkule jeg skulle montere, men jeg får rett og slett ikke av den gamle :P Ettersom jeg bare har hatt audi vet jeg ikke noen andre måter enn å skru å slite litt.. Bare si ifra om dere vet! :) Slenger opp noen nye bilder når jeg har fått montert dette. Satte du inn større motor i Syncroen? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pergorseth Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 fin bil:) senk den å ny lakk og felger og en ny fanger så blir den grom:) å bitte litte granne større motor kanskje:) Går det å sette hvilken som helst GTI før 89 inn i en Syncro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 stilig med synco..fin bil..men det jeg lurer på er hvordan du fikk en 1990 modell til å bli bare 15 år :thumb det må du lære meg Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Det første inlegget ble skrevet i 05 så da stemmer det sikkert :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Det første inlegget ble skrevet i 05 så da stemmer det sikkert :p å desken det så jeg ikke:) my bad:ahahahhaha: Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg