VegardAa Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hey! Tenkte jeg skulle hive ut setene og golv/tak teppet i min Ford Fiesta fra 1990 :) Lurte på hva jeg burde gjøre med rusten jeg sikkert kommer til å finne.. Pusse vekk, så spraya på CRC og la det stå over natta, så tørke vekk rester av crc (eller gjør det ikke noe at det er vått med crc? Har planer om å vaske teppene, dog tørker dem GODT før jeg legger dem på igjenn. Og siden teppene først er av, så kan jeg jo fjerne litt rust.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hva slags CRC-produkt har du tenkt å bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 dunno, tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 CRC på rust? aldri hørt om...det løser ihverfall ikke opp rusta. GÅ over rusta med stålbørste/roterende og legg på rustprimer der det har vert rust. Coroless, Rustbullet, ferromax-produkter osv. Tror ikke du har søkt i dette forumet... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg