Gå til innhold

da blir d ett prosjekt på meg i morgen;)

Ranger emnet


cleanvw

Anbefalte innlegg

skal prøve å få skrivet ordentlig jeg..men noen som kan hjelpe meg om å få av demprene?

 

Må ha en umbrako og et verktøy for å ta mutteren av samtidig som du skrur på umbrakoen... Tror Biltema har noe greier for det hvis du ikke lager selv. Jeg bruker en pipe som er slipt til for å sette fastnøkkel på, slik at umbrako går inn gjennom drive'en på pipa...

 

EDIT: Vet ikke om det er riktig, men dette heter støtdemberverktøy.... Ser ikke helt hva det er... :)

 

19-285_s.jpg

 

Bildet er fra Biltema dått no.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må ha en umbrako og et verktøy for å ta mutteren av samtidig som du skrur på umbrakoen... Tror Biltema har noe greier for det hvis du ikke lager selv. Jeg bruker en pipe som er slipt til for å sette fastnøkkel på, slik at umbrako går inn gjennom drive'en på pipa...

 

EDIT: Vet ikke om det er riktig, men dette heter støtdemberverktøy.... Ser ikke helt hva det er... :)

 

19-285_s.jpg

 

Bildet er fra Biltema dått no.

Jeg har det settet fra biltema, det passer IKKE, så glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha en umbrako og et verktøy for å ta mutteren av samtidig som du skrur på umbrakoen... Tror Biltema har noe greier for det hvis du ikke lager selv. Jeg bruker en pipe som er slipt til for å sette fastnøkkel på, slik at umbrako går inn gjennom drive'en på pipa...

 

EDIT: Vet ikke om det er riktig, men dette heter støtdemberverktøy.... Ser ikke helt hva det er... :)

 

19-285_s.jpg

 

Bildet er fra Biltema dått no.

oki.. har fått tak i nå så skal montere senkesettet snart.. noen som vet om jamex senkesettet er noe bra? :deng

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du mener med å cleane bakluka det?? På en old skool må du for all del ikke sveise igjen skilthullet, er litt usikker ellers på hva folk gjør med viskere osv...

jeg skal hvertfall ikke ta igjen skilthull nei! uff.. har aldri hatt sansen for det jeg.. men har lyst til å da visker hull å sånn.. driver åtar av alle emblemene nå.. skal sveise igjen i morgen

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde nå gått greit å finne et litt bedre utgangspunkt en dette.

 

Du er lei før du er ferdig å fjerne rust ....

all rusta under er tatt av forige eier.. mangler bare kanal å bakskjerm(a) men skal ha på golf 1 gti bredere.. folk sier vist de er breiere så..

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. jeg er så lei av at alle (herover) har 90 fangere 9*16 aez felger så da tenkte j sku ha noe som ingen andre har herover;) så derfor tenkte j skulle kjøre en oldschool stil;) tilbake til starten.. hehe.. ja idag var j å henta golfen.. første j gjorde var å ta den inn i garagen å begynte å demontere den.. rakk ikke å kjøre den en gang før j begynte.. så tok j av alle emblema å pussa ned all lakkrusta.. ;) bilder kommer i morgen.. men den øverste golfen der var stas.. noen som har lakkkoden på den?

 

Døh, din tulling! Jeg er jo den eneste som har 9x16 aez felger på Toten da! Desuten har du skrivi Porsche feil under nicket ditt:P Hehe.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår