cleanvw Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jepp.. blir alt for dyrt å gjøre i stand dette.. jeg kjøper en ny bil uti uka som d ikke fins rust på..:) lager en ny tråd da... Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 håper den nye tråden blir bedre enn denne. Flere bilder blandt annet Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jepp! skal komme med daglig oppdatering å masse bilder:) åså har jeg lært mer å skrive bokmål litt bedre også :P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Flink gutt. Da går du en lys fremtid i møte. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Bilde av rusthullet? Ser for meg at du har dårlig pågangsmot :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hehe.. men d rusthullet var digert.. var i torpedo veggen :deng men noen som trenger deler har jeg d meste;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Synes du skulle ha deg en ny golf jeg. Spare delene til den da, så selge unna restene når den er ferdig. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 d jeg kommer til å gjøre.. skal legge ut et bilde av golfen hvordan den ser ut nå.. :) er ikke akkurat hel:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=950090 dette må da være grei nybil :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 har fått tak i meg ny bil jeg nå så..;) så si uten rust.. skal hente den på lørdag!:D kommer bilder så fort den kommer på gårdsplassen:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg