Joachim Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 vis d bare skal være dritt på forumet her så gidder jeg ikke å lage en tråd her.. alt j gjør er faen meg galt for dere! om jeg har en del skrivefeil så har ikke det noe med saken å gjøre.. For å gjøre vondt verre: Det er unødvendig å poste 2 poster, som tydeligvis har samme budskap. EDIT funksjonen er tingen. Ellers vil jeg si at det er ett fint prosjekt som jeg gleder meg til å se ferdig. aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hehe.. jeg måtte bare.. ble litt sint her ama:P men men.. idag skal jeg hente sveise apperatet så da skal jeg vel sveise igjen alle hullene på bakplata å visker hull å sånn!:D så kommer jeg med bilder (for de som vil se) well Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jau, med bilder så blir det bra veit du! Hehe. Og sørge for å skrive bokmål, så folket her skjønner å du meiner! Ikke lett å lese sånn Totning/sms språk veit du uhhmmwhat? Hehe. Sleng inn bilder etter sveisinga da! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Kan prøve å forklare litt med den brede erfaringen jeg har fra Camping livet ved Steinvik Camping i Moelv. ama: Skjønner du, eller For faen, eller annet stygt uttrykk.. Gla eksempel: Jeg har desverre ikke tid ama. (skjønner du) Sinna eksempel: Hva ska'ru med dæn ama? (for helvete) :D:D Men sorry OT, måtte bare vise hva jeg kan. Eller kan jeg deg ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Kan prøve å forklare litt med den brede erfaringen jeg har fra Camping livet ved Steinvik Camping i Moelv. ama: Skjønner du, eller For faen, eller annet stygt uttrykk.. Gla eksempel: Jeg har desverre ikke tid ama. (skjønner du) Sinna eksempel: Hva ska'ru med dæn ama? (for helvete) :D:D Men sorry OT, måtte bare vise hva jeg kan. Eller kan jeg deg ikke? hehe.. ;) går nok bra det.. du kan det bra du..;) hehe.. nå har sveisinga begynt.. sveisa igjen ett emblemhull nå så skal snart ta resten..;) :bump Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jau, med bilder så blir det bra veit du! Hehe. Og sørge for å skrive bokmål, så folket her skjønner å du meiner! Ikke lett å lese sånn Totning/sms språk veit du uhhmmwhat? Hehe. Sleng inn bilder etter sveisinga da! hehe.. har skjønt at det ikke går ann her nå, så prøver å få skrivi mest mulig bokmål:P hehe.. tar no bilder etterpå jeg;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 da kommer d bilder nå..;) skal pusse å ha på ett lag med sparkel til etterpå..;) må fikse sveise apperatet først.. klikak vist helt i sta! hehe.. skal få sveisa igjen d hullet der også.. er ikke fint med visker på golf:P skal bytte kanala å! skal kjøpe 90 dører å kanaler av |Massern| her på forumet;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Spennende.. Gleder meg til mer! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Sånn da.. Spammer litt jeg da, så kommer jeg opp i 100 innlegg :D Nå kan du være stolt! Det var mange som jaktet på mitt 100 innlegg! Fint prosjekt!! tihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hehe.. jepp.. men må få fiksa sveiseapperatet i mårra så j får tatt resten.. ;) |Massern| fått sett på kanala å sånn el? vis dom var hele å itte noe rust på dom så får du si i fra når du er heme:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ser bra ut detta!!må snart få fiksa detta j**** sveiseapperatet da!! hehe :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ser bra ut detta!!må snart få fiksa detta j**** sveiseapperatet da!! hehe :deng hehe.. skal prøvd å få gjort d..;) trur jeg skal sette opp en handleliste her nå jeg.. : 90 fangere ønskes kjøpt samme åssen de ser ut bare de henger sammen:P g60 bredere speil til 88 dører så er d noe anna småtteri:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Når du skal hente 88 døren dine at meg, så kan du se om jeg har no anna skrot du treng veit du! Hehe. Har sikkert at mye brukendes;P Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Når du skal hente 88 døren dine at meg, så kan du se om jeg har no anna skrot du treng veit du! Hehe. Har sikkert at mye brukendes;P hehe .. jepp;) setter opp en liste av ting jeg har kjøpt/skal kjøpe.. 88 dører..( må betale de først:P) framskjerm høyreside(veng.no) kvass kam å grenrør;) må ha litt mer power ut av bilen;) 90bakfanger(mangler bare forann, send pm om noen skulle selge) så skulle jeg hatt g60 bredere.. send pm til meg vis du har det til salgs;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Si ifra hvordan passformen på den Høyre framskjermen er da.. skulle ha kjøpt en selv men har hørt noe om at skjermene til veng har litt dårlig passform... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg