GolfG60Syncro Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 skal prøve å få skrivet ordentlig jeg..men noen som kan hjelpe meg om å få av demprene? Må ha en umbrako og et verktøy for å ta mutteren av samtidig som du skrur på umbrakoen... Tror Biltema har noe greier for det hvis du ikke lager selv. Jeg bruker en pipe som er slipt til for å sette fastnøkkel på, slik at umbrako går inn gjennom drive'en på pipa... EDIT: Vet ikke om det er riktig, men dette heter støtdemberverktøy.... Ser ikke helt hva det er... :) Bildet er fra Biltema dått no. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Må ha en umbrako og et verktøy for å ta mutteren av samtidig som du skrur på umbrakoen... Tror Biltema har noe greier for det hvis du ikke lager selv. Jeg bruker en pipe som er slipt til for å sette fastnøkkel på, slik at umbrako går inn gjennom drive'en på pipa... EDIT: Vet ikke om det er riktig, men dette heter støtdemberverktøy.... Ser ikke helt hva det er... :) Bildet er fra Biltema dått no. Jeg har det settet fra biltema, det passer IKKE, så glem det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 d var d jeg så å.. ;) men ooldscool stil, blir d no fint å cleane bakluka da? sveisa alle emblemhullene i dag å sånn så.. Spørs hva du mener med å cleane bakluka det?? På en old skool må du for all del ikke sveise igjen skilthullet, er litt usikker ellers på hva folk gjør med viskere osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Må ha en umbrako og et verktøy for å ta mutteren av samtidig som du skrur på umbrakoen... Tror Biltema har noe greier for det hvis du ikke lager selv. Jeg bruker en pipe som er slipt til for å sette fastnøkkel på, slik at umbrako går inn gjennom drive'en på pipa... EDIT: Vet ikke om det er riktig, men dette heter støtdemberverktøy.... Ser ikke helt hva det er... :) Bildet er fra Biltema dått no. oki.. har fått tak i nå så skal montere senkesettet snart.. noen som vet om jamex senkesettet er noe bra? :deng Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Burde nå gått greit å finne et litt bedre utgangspunkt en dette. Du er lei før du er ferdig å fjerne rust .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Spørs hva du mener med å cleane bakluka det?? På en old skool må du for all del ikke sveise igjen skilthullet, er litt usikker ellers på hva folk gjør med viskere osv... jeg skal hvertfall ikke ta igjen skilthull nei! uff.. har aldri hatt sansen for det jeg.. men har lyst til å da visker hull å sånn.. driver åtar av alle emblemene nå.. skal sveise igjen i morgen Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Burde nå gått greit å finne et litt bedre utgangspunkt en dette. Du er lei før du er ferdig å fjerne rust .... all rusta under er tatt av forige eier.. mangler bare kanal å bakskjerm(a) men skal ha på golf 1 gti bredere.. folk sier vist de er breiere så.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 ja.. jeg er så lei av at alle (herover) har 90 fangere 9*16 aez felger så da tenkte j sku ha noe som ingen andre har herover;) så derfor tenkte j skulle kjøre en oldschool stil;) tilbake til starten.. hehe.. ja idag var j å henta golfen.. første j gjorde var å ta den inn i garagen å begynte å demontere den.. rakk ikke å kjøre den en gang før j begynte.. så tok j av alle emblema å pussa ned all lakkrusta.. ;) bilder kommer i morgen.. men den øverste golfen der var stas.. noen som har lakkkoden på den? Døh, din tulling! Jeg er jo den eneste som har 9x16 aez felger på Toten da! Desuten har du skrivi Porsche feil under nicket ditt:P Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 all rusta under er tatt av forige eier.. mangler bare kanal å bakskjerm(a) men skal ha på golf 1 gti bredere.. folk sier vist de er breiere så.. Det jeg har hørt om før er folk som sette hjulbuen over fra golf 1 - ikke bare utbyggeren. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Døh, din tulling! Jeg er jo den eneste som har 9x16 aez felger på Toten da! Desuten har du skrivi Porsche feil under nicket ditt:P Hehe. det kjæm fler;) hehe.. alle skal jo ha d om dagen sier de.. så derfor gidder ikke jeg å ha d.. ;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 men trur j slår fra meg den oldschool stilen.. blir liksom ikke helt meg.... men en jævli senk blir d nok å noen små 14 tommere.. men ikke i utsende liksom..;) blir nok 90 fangere å sånn.. happyhappy Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Ser bra ut detta!! cheers men itte senk for my da! husk at du skar over fartsdumpen i lena å da!! hehe :hammer :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Er ikke så nøye med fartsdumpen i Lena da! Om det skraper så er det jo bare ei platikkleppe! Ihvertfall på Golf med 90 fangere Hehe. Litt sjarm hvis det skraper veit du yodude Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Er ikke så nøye med fartsdumpen i Lena da! Om det skraper så er det jo bare ei platikkleppe! Ihvertfall på Golf med 90 fangere Hehe. Litt sjarm hvis det skraper veit du yodude hehe :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 MASSE MASSE MASSE MASSE MASSE SENK! DU må subbe over hver fartsdump! Det er ekte OLD SCHOOL kompiss;) Så må du ha sånne sykkel hjul;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg