YellowFever Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Jeg har en golf 1 83 mod... Trenger en gti motor fra golf2 med understell. Noen som har det? Har aldri hatt golf før. jeg kjøpte nylig en siden den var billig, derfor kan jeg koste på litt.. Noen som har puttet i en sånn motor? med erfaring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Golf 2 GTI kom med både 8v og 16v 1.8l motorer. Du må vel spesifisere litt nærmere. Et søk her på forumet vil nok avdekke mer enn en tråd som omhandler dette. Ellers så kan jeg anbefale http://www.vwvortex.com hvis du er stødig i engelsk. (Da spesiellt http://forums.vwvortex.com) Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 okei... Takk for det. Tenkte meg en 16v. Har funnet liste på hva jeg trenger å gjøre for å få den godkjent. Som sagt er det bare å finne delene:P Synes det er en artig bil så tenkte å ta vare på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 okei... Takk for det. Tenkte meg en 16v. Har funnet liste på hva jeg trenger å gjøre for å få den godkjent. Som sagt er det bare å finne delene:P Synes det er en artig bil så tenkte å ta vare på den. hvor har du funnet den lista hen? du kunne ikke sende den på mail? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg fant de papirene her inne... men husker ikke hvor.. Jeg tror det blir verre å få godkjent mer enn 112Hk i erm, men skal ikke si det for sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg