Gå til innhold

245 Prosjekte to steg framm og tre tilbake

Ranger emnet


T5RVOLVO

Anbefalte innlegg

Hva slags eksoshus er er det?:O det var jo enormt i forhold til selve kompressorhuset:S men veldig pen bil;)

 

hehe eksoshuset er enormt eller skal eg heller sei var enormt denne turbon er DØD no etter 150mil styr unna billige alternativer!!! med så stort eksos hus får du seint ladetrykk men når det først kommer er det kanon! den starta ikkje å lade før ca 4800 / 5000 RPM som er alt for seint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe eksoshuset er enormt eller skal eg heller sei var enormt denne turbon er DØD no etter 150mil styr unna billige alternativer!!! med så stort eksos hus får du seint ladetrykk men når det først kommer er det kanon! den starta ikkje å lade før ca 4800 / 5000 RPM som er alt for seint!!

 

XSpower/SSautochrome (same shit) bør man styre unna ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt seint ja. ikke vits me så stor tubo om du ikke ska opp over 500hk...

turbonetics istan, veit itj ka du tenke på i effekt æ men.. kjøre på org sprut du??

ikke datasprut??

kjøp dæ heller ein turbonetics 60-1 turbo klare 450hk den ca..

men ellers ett bra motorrom ja=)

 

Eg har ikkje bestemt meg for kva type turbo eg skal velge enda, denn møkka snurra eg har her på bilde var i hovedsak kun kjøpt inn for å få muligheten til å kjøre litt med godkjente skjilter! blei ca 150/200 mil bilen er no demontert i gjenn!

 

eg kjører med E6K sprut litt gameldags men fungerer utmerket i min bil!

 

Effekt messi har eg ikkje nokke mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut nokken bilder av motor rom slik det ser ut i dag ikkje fult så pent i nåverende tidspunkt!

 

Eg fikk problemer etter att varme isoleringa runt turboen blei svidd bort komm eksos ut mellom turbo og grenrør da pakningen der røk (skulle aldri vert brukt)

med det resultatet att varm eksos pluss varm turbo svidde av lakken på inerskjermen min!

 

Motor er no utav bilen og demontert, skal oppgradere litt i bundelen og son som det som regel går i slike prosjekter det eine fører med seg det andre så det blir nokk meir oppgraderinger enn i bare bundelen!

 

vinteren07012.jpg

 

litt surt men det er jo ikkje verdens undergang

 

 

Om det er nokken som har tips til dømes bilder av nokken som har kledd deler av inerskjermen med aluminiumsplater eller lignande hadde hjelpt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår