Gå til innhold

T5RVOLVO

Bruker
  • Innholdsteller

    25
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Website URL
    http://home.no.net/turbot5r
  • Bosted
    Norge

T5RVOLVO's Achievements

  1. hehe det er jo heilt sant det er grise dyrt, veit du om nåken andre som skaffer dette så syng ut! fikk bilen heim i går skal legge opp nokre bilder og info om den. synes faktisk det er grise dyrt att dei skal ha over 5 lappa pluss mva for å skru av luftfjørene bak har myst litt på det og det ser da ikkje så heise avansert ut å skru det av sjølv..! men eg veit ikkje om dette er nåke som må gjøres på verksted kem vet ka dei krever for å levere ut det vektgaranti beviset dei ruge på??!!
  2. ja eg rekne ikke med att det blir lett, eg vil med det samme sei att eg er på ingen måte ute etter å stikke kjepper i jula på wagen men om det var andre aktører på markede så hadde det nokk blitt meir konkuranse om prisen på denne jobben. for 40 tusen kan ein jo undersøke litt er min meining, lurte berre på om nåkon viste.
  3. Hei står på trappene til å handle meg Lightning eller eg har kjøpt men ikkje hentet den enda. spørsmålet mitt er om nåken veit nåko om å nedklasse desse bilene. Eg har sjekket litt runt wagen i Oslo sitter på desse papirene og kan ta på seg jobben men dei sit tydligvis på monopol.For 32 pluss MVA kan dei klasse ner bilen. Det må finnes ein annen og rimiligere måte å få tak i dette dokumente på. Pratet men ford Norge og US ford men det er lite eller ingen hjelp å få. Mvh Trond
  4. vis det er din bil så ja! er det du som har eiget den før eller har du nett kjøpt den? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9311218&sid=1abcSGAgf708682&pos=7&tot=8
  5. tøff bil! har ikkje tilfeldivis bilder av dette? eller ei grei forklaring på korleis ein skal gjøre det? sliter med høgden på min bil den er sykt høg på tryne og eg ønsker ikkje å kappe fjøra! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94600
  6. denne bilen er til salgs i gjenn på finn? er det ein problem bil eller?? har lyst til å handle! men skepsisen rår når ein bil kommer for salg så snart!
  7. 100% sikker på att det er wire utak på kassa bor i Hordaland
  8. legger ut nokken bilder av motor rom slik det ser ut i dag ikkje fult så pent i nåverende tidspunkt! Eg fikk problemer etter att varme isoleringa runt turboen blei svidd bort komm eksos ut mellom turbo og grenrør da pakningen der røk (skulle aldri vert brukt) med det resultatet att varm eksos pluss varm turbo svidde av lakken på inerskjermen min! Motor er no utav bilen og demontert, skal oppgradere litt i bundelen og son som det som regel går i slike prosjekter det eine fører med seg det andre så det blir nokk meir oppgraderinger enn i bare bundelen! litt surt men det er jo ikkje verdens undergang Om det er nokken som har tips til dømes bilder av nokken som har kledd deler av inerskjermen med aluminiumsplater eller lignande hadde hjelpt meg!
  9. Eg har ikkje bestemt meg for kva type turbo eg skal velge enda, denn møkka snurra eg har her på bilde var i hovedsak kun kjøpt inn for å få muligheten til å kjøre litt med godkjente skjilter! blei ca 150/200 mil bilen er no demontert i gjenn! eg kjører med E6K sprut litt gameldags men fungerer utmerket i min bil! Effekt messi har eg ikkje nokke mål
  10. Eg har ein slik kasse men har ikkje aksel!
  11. hehe eksoshuset er enormt eller skal eg heller sei var enormt denne turbon er DØD no etter 150mil styr unna billige alternativer!!! med så stort eksos hus får du seint ladetrykk men når det først kommer er det kanon! den starta ikkje å lade før ca 4800 / 5000 RPM som er alt for seint!!
  12. batteriet sitter bak i brønnen, her er eit bilde av tilpassing og prøve montering
  13. hehe takk for det. den kjøleveske tanken skal bort! skal montere alu eller rustfri tank. skal og oppgradere radiator til alu type stor!
  14. bilde av motor rom slik det ein gang blei og var
  15. eg skal legge ut nye bilder og info om bilen fortløpende! var jo klar med bilen i september og lufta den litt på rudskogen fungerte godt men nå er det nye tider i garasjen og motor eg plukket ned og motor rom må få ny lakk i gjenn pga varme utviklinga var exstrem på rudskogen når varmeisoleringa mi tok slutt!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår