Destro85 Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109632 det er ikke de eneste som har brent i det siste... bare å låse bilen inn i garasje nå... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Idioter, hva får dem til å gjøre slikt? Pur f? eller er det noen i norge som føler at de er i samme situasjon som de i frankrike? :confused: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Tror det er værre i en større by, på små plasser (som her :op) er det for lett å bli oppdaget av noen som kjenner pøbelens tryner.. :op Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Faens idioter, gå rundt og tenne på andres biler. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Er vel brent 10 biler den siste uka i Oslo området hvis jeg ikke husker helt feil... Er en del sånne Frankrike-tendenser ute å går nå ja. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Idiotisk. Skjønner ikke vitsen. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Det finnes ingen bevis for at dette har noe med opptøyene nede i frankrike å gjøre. Aftenposten har skrevet om disse bil brannene i flere uker nå. Viktig å huske at VG alltid vinkler saker slik at de skal selge mest mulig. Like sansynelig at det er en pyroman! Så før denne tråden utvikler seg til å slenge dritt om folk uten at det er noe bevis, (noe som faktisk er en av triggerene nede i frankrike)syntes iallefall jeg at vi skal se om det ikke går å diskutere dette fra andre vinklinger. Tar jeg feil skal jeg spise mine ord!!! :) Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 En uke siden brant det i en bil på Majorstua. Brannvesenet var og slukka brannen. 1 time etterpå brenner bilen ved siden av. Rare greier spør du meg.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hvis jeg skille veddet noe penger på hva som egentlig fåregår, så ville jeg trodd at det var en pyroman. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hvis noen prøver seg på gullet mitt, er jeg stygt redd for at jeg blir drapsmann.... :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hva er poenget med å brenne biler :confused: kommer jo ingen vei med det! enste som skjer er att bilen blir hærpa! bilen har vel ikke gjort de pyromanen noe eller? så tåplige greier! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeltring Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hehe, den er fet ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Det finnes ingen bevis for at dette har noe med opptøyene nede i frankrike å gjøre. Aftenposten har skrevet om disse bil brannene i flere uker nå. Viktig å huske at VG alltid vinkler saker slik at de skal selge mest mulig. Like sansynelig at det er en pyroman! Så før denne tråden utvikler seg til å slenge dritt om folk uten at det er noe bevis, (noe som faktisk er en av triggerene nede i frankrike)syntes iallefall jeg at vi skal se om det ikke går å diskutere dette fra andre vinklinger. Tar jeg feil skal jeg spise mine ord!!! :) det skal ganske mye til for at en bil selvantenner når den står parkert... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 men hvordan er det med forsikring hvis noen tenner på bilen min egentlig`? Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg