Gå til innhold

Forhandler tilbakebetaler ikke pengene mine!

Ranger emnet

Woodbeach

Anbefalte innlegg

(må si at autocustom/fleisher/anders- vetta hoen hvem jeg skla skylde på) som jeg kjøpte earthquake fra behandla meg eksemplarisk! slik e kunde bør bli behandla!

Anders Fleisher, som driver firmaet autoD (autocustom) er et PRAKTEKSEMPEL på hvordan butikk skal drives.

Mer seriøs forhandler skal du lete lenge etter.

F.eks: Ringte han ifjor en gang utpå sene kvelden og spurte han om hjelp angående en RF kondensator, som IKKE var kjøpt hos han, og han hjalp meg helt fram til kondis var full med strøm og det virka!!!

Kundeservice!:)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Anders Fleisher, som driver firmaet autoD (autocustom) er et PRAKTEKSEMPEL på hvordan butikk skal drives.

Mer seriøs forhandler skal du lete lenge etter.

F.eks: Ringte han ifjor en gang utpå sene kvelden og spurte han om hjelp angående en RF kondensator, som IKKE var kjøpt hos han, og han hjalp meg helt fram til kondis var full med strøm og det virka!!!

Kundeservice!:)

Slenger meg på her i verdsettelsen av Anders Fleischer. Har aldri møtt maken til service, eller kunnskap om produktene han selger - noen gang!! Et godt poeng i hans drift av butikken er å ikke selge ting han ikke selv har erfaring med. Dette er jo helt etter oppskriften i butikkdrift spør du meg..

Beklager off topic..

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå går det rykter om at betaling er underveis...så da får tiden vise vettu.

Fikk mail av han i går kveld. Da fortalte han at 3500,- ble overført på fredag, og de siste 3500,- høyst sansynlig kommer til å bli overført kommende fredag. Men har ikke sett noen penger på min konto enda...mulig transaksjonstidene er laange fra Canada...men vi får se...

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ingen fra raaudio har svart på denne tråden for Andreas har jo posta både på avforum og opel motorsport siden og han brukte jo dette forumet en del før

Andreas er her på forumet. Han kaller seg ALJ_GSi og om han kunne svart på denne tråden, hadde det vært topp. Enten på vegne av seg selv eller Roy. Men det beste hadde helt klart vært å fått Roy til å svare her..

Han sender veldig korte og lite utfyllende mailer med feilinfo (lover ting han ikke holder)..så hadde vært greit om dere og kunne se det...ser på det som litt umoralsk å poste mailene hans direkte ut her..

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjedd noe nytt i denne saken?Fått pengene dine nå da?

Alt ser ut til å stå BOM stille chicken Jeg sendte mail til Roy i går der jeg skrev noe sånnt som:

---

Ser man det ser man det. Over en uke har gått og ingen penger har

dukket opp på min konto. De norske bankene holder ikke på pengene SÅ

lenge. Sikker på at du har riktig kontonummer??

Og hva med å svare på mailer du mottar? Respons er VIKTIG!

Christer

Dette kan også ses på som en purring på den forrige mailen jeg sendte

---

Så jeg veit ikke helt hva han driver med der borte siden han til og med er for opptatt til å svare på mail :S

Edit: tatt bort "ulovlig" materiell i mailen..

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...