Colmaloy Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Kan noen fortelle meg hvor man kan få tak i eksos til Citroen Xantia? Ville satt pris på seriøse svar :thumb Mvh Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Biltema, Auto Elite på billingsta, Svendsen eksos, Torshov Bilrekvisitta. Alt i/nærheten av asker. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 citroen forhandlere ? :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colmaloy Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Grrreit... skjønner at jeg ikke har vært nøye nok i beskrivelsen her. Ja, jeg jobber på et Citroen verksted og vet godt hvordan jeg skaffer meg et original anlegg...... spørsmålet er vel egentlig rettet mot effektanlegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 vi er ikke tankelesere vettu ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Kansje ikke den mest kurrante bilen og begynne og trimme men... Hva med og finne ut om det er noe fra en eller annen Peugeot som passer? Er som regel noe mer utvalg av trim deler til de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bx16v Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Sebring har ei bakpotte som er bolt-on til xantia, skal også være råd å få tak i rakrør fra manifold til bakpotte. AST performance skaffer Sebring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 bygg ditt eget da.. mekonomen f.eks Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Kansje ikke den mest kurrante bilen og begynne og trimme men... Hva med og finne ut om det er noe fra en eller annen Peugeot som passer? Er som regel noe mer utvalg av trim deler til de... for å forsvare Colmaloy litt her... Det er jo ikke snakk om å trimme? Har aldri vært snakk om det... Å sette på grovere eksos kalles vel ikke trimming? Hvertfall ikke uten turbo. Dette burde vel du vite?? Her er det kun snakk om lyd. :afro Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Så lenge anlegget er bygget for å øke hk-antallet i forhold til originalt,så er det trimming :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 åh fy fan..... få deg lappen før du uttaler deg! Skulle det ønske at det var krav om førerkort for å være her på forumet. Det har heller ikke vært snakk om å øke antall HK. E.O.D. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 er jo bare å fjerne eksosanlegget hvis en vil ha lyd. bråkte iallefall noe j.æ.v.l.i.g når mitt var borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg