Hallvard80 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Kjøpt en Renault scenic 2004, noen som vet hva som går der? Kikka der som diskanten satt og så ikke lett ut å bytte de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Noen som har bygd noe i en scorpio stv? Vil helst ikke bruke bagasje plassen, så jeg har tenkt å bygge en liten sub i siden bak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arachna Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hei, Jeg har en golfIII som trenger en oppgradering på lydfronten. Jeg har tenkt å gjøre det enkelt (rimelig) og uten å "herje" for mye med bilen. Originalt er det vel plass til et par 3.5" i dashboardet, samt 6.5" i frontdørene (gidder ikke ha noe i bakdørene i førsteomgang). Noen som har tips til ok 6.5" høyttalere og en spiller som lar meg koble til iPoden enkelt? Prismessig vil jeg helst ikke gå så langt over 3K. Har sett litt på denne - kan dette være et ok sett til "vanlig" musikklytting? EDIT: Her fant jeg en til spiller: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1612. Jeg hører på alt fra metal til hip-hop, høyttalerne bør helst kunne gi litt trøkk (til tross for at de ikke er så dyre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morris Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Et litt sært spørsmål, kanskje: Jeg har en helt original 67-modell Morris Mini Minor som jeg kunne tenke meg å få litt lyd i (ikke mye, bare litt). Minien har ikke noe dashbord som det er mulig å montere vanlig anlegg i, og dessuten har jeg lyst til å bevare det så originalt som mulig. Derfor lurer jeg på følgende: Går det an å montere en forsterker (og eventuelt annet jeg trenger) baki bagasjen og bare ha en iPod-connector frem til dash'en? Høyttalere er det jo plass til i hattehylla bak (eller i spesiallagde kasser for formålet under baksetene). Jeg trenger ikke radio og volumet kan jo reguleres via iPoden (?) Hva trenger jeg av utstyr til noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg ønsker Kenwood KDX 501 i dobbel DIN til min Saab 9-3. Hvem leverer den til beste pris? Jeg ønsker også sponsor. Kan tilby byttetjenester i form av reiser ... Ta kontakt på PM om interesse, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hei, Jeg driver og lager litt lyd i bilen min og trenger forsterker. Hvaslags forsterker bør jeg kjøpe som ikke koster skjorta? Skal koble en 12" sub, 2 6x9, 2 10cm og 4 13cm. Lønner det seg og koble alt på forsterker? Eller noe på forsterker og noe på spilleren? Er det mer jeg trenger for att det skal spille godt? Bilen er forøvrig en Honda Accord. På forhånd takk Øyvin Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 trenger frontsett til en golf siden det gamle er... ja... dere skjønner ;) helst ikke kjempedyrt, vet ikke hva sånt koster, men setter en grense på no rundt 2k. Lydkabler er trolig også noe jeg trenger hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ingen som faktisk vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ingen som faktisk vet? ser vist ikke sånn ut nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ser vist ikke sånn ut nei.. i fare for å gjenta meg selv, men for å bumpe tråden for å få svar (denna står jo i sticky tråden...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 i fare for å gjenta meg selv, men for å bumpe tråden for å få svar (denna står jo i sticky tråden...) Søk? Golf 4 mener jeg at har like dørsider som Passat 3b. Dermed 6,5" nedi og diskant i speilhuset. Soundstream lil'wonder koster jo rett under 2000 :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hvor store er orginalhøyttalerne i dørene på Peugeot 406 2000 modell? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hva passer i dashen på en 89 Audi 80? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1300turbo Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 hei, jeg har en opel vectra 4*4. hvilket steroanlegg passer den best? biligst men beste jeg kan få i denne bilen? HASTER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hei lurer på hvilke høytalere framme som passer til min audi a3? framme jeg tenker på da, kan ingen ting om dette, hørt noe om sånn komp sett? det jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg