Gå til innhold

Lunisol`s Del Sol


lunisol

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har meldt min innteresse før, men også sagt ifra hva jeg syntes om hvor mye du håpte på;) en får jo vti'er til 75k nå! har sunket mye i pris siden du kjøpte denne.

 

 

Gamle bilen min selges også for tiden : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1307092 ..

 

er ikke lenge siden den stod til 150k:p rart at ett turbo kitt fra ebay til 10k skal trekke opp prisen så mye. jeg ga den fra meg for 80k. da uten turbo.

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teeBoy

jeg selger ikke vist ikke jeg får det jeg vil ha. kjøp en org del sol og bygg den lik min så kan du jo se på regnigen og se om du i det hele tatt har fått det til. og da tar jeg ikke med en eneste arb time. så enkelt er det i grunnen.trenger ikke selge er bare synd å la den så i en garasje. ok??

caddyca18 under bygge

touran til jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teeBoy

jeg selger ikke vist ikke jeg får det jeg vil ha. kjøp en org del sol og bygg den lik min så kan du jo se på regnigen og se om du i det hele tatt har fått det til. og da tar jeg ikke med en eneste arb time. så enkelt er det i grunnen.trenger ikke selge er bare synd å la den så i en garasje. ok??

 

Slapp av. Klart det koster å bygge bil, det har jeg jo merket selv, selv om jeg ikke har gått så grundig tilverks som deg. Om jeg hadde fått det til, det å bygge en slik bil som dette, kan jeg jo svare deg på med en gang; Det hadde jeg aldri klart. Så så enkelt er det. Så du trenger ikke komme med sarkasme forde. innlegget mitt var ikke frekt ment. Heller ment som en diskree måte å spørre om du hadde fått gjort deg opp en mening om hvor mye du vil ha for denne innenfor rimlighetens grenser(For min lomme bok altså) Hvor mye ser du for deg at du vil ha for denne da? er forelsket i den, men vurderer for tiden en eg hb med b18.

 

-johnny

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit det teeBoy skal ikke starte en krangel jeg har sakt hvor mye jeg må ha vist ikke selger jeg ikke.sorry

 

 

Du har ikke fortalt meg hvor mye. men det var visst for dyrt for min del. uansett lykke til med salget! Grise lekker bil:D

-johnny

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

registrering blir ikke så dyrt. men forsikring derimot:S gruer meg til å ringe å be de lage en pris til meg. blir mest sansynlig civic da. følg med etter prosjekt tråd;) å til lunisol: gjort noe nytt med bilen i det siste? drev ikke du og fikklet med ett dash bord prosjekt? :)

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår