Polo4RS3 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hei Karl! Få ut noen oppdaterte bilder da. Fet bil!!! :) Hilsen meg Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Er vel ikke så mye å vise frem sånn som den er nå men her er noen bilder bilen skal nå rulle på 9 18" og da må jeg få ut skjermene litt. driver også med med ett lite prøve prosjekt her Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 din som var i max power? fete felger:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 din som var i max power? fete felger:) Var nok den ja... Håper ET på felgene går greit da... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Sorry lunisol, jeg klarte bare ikke la være å legge ut bildene fra standen vår på motorshowet :) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 du er gal!!!! men det vet du vel ;) sinnsykt fet bil karl, det skal du ha!!! i am speachless! :eek: Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Gal og gal hehe prøver så godt jeg kan. ja det var min som var i max ja. håper noen frlere enn meg syntes bilen er grei uten vinge hehe. Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Gal og gal hehe prøver så godt jeg kan. ja det var min som var i max ja.håper noen frlere enn meg syntes bilen er grei uten vinge hehe. bilen passer sjukt bra uten vinge.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 veldig hyggelig å høre!! Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Siden jeg alt har sluppet den lille hemligheten og breddere og sånn får jeg vel vise hvordan det går om dagen. har fått felger og fått på de og fått lekk mye av subbinga som kom da og han som skal hjelpe meg med fin pussen har fått starta litt. bilder sier mer enn kjedelige bokstaver. hva syntes dere? Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|teeBoY| Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Siden jeg alt har sluppet den lille hemligheten og breddere og sånn får jeg vel vise hvordan det går om dagen.har fått felger og fått på de og fått lekk mye av subbinga som kom da og han som skal hjelpe meg med fin pussen har fått starta litt. bilder sier mer enn kjedelige bokstaver. hva syntes dere? Å!!!!!! I SAT@N SINSYKT SJUKT RÅTT!!!!!! hva sier en til slikt. "LITT" missunelig nå ja. angående vingen bak. så er jeg ening med deg. har droppa vingen selv! er litt oppstemt nå. ble bare så overrasket over hvor rått det så ut og passet overens! Grattis med det foreløbige resultatet!! -johnny Siter - Honda Crx 1989 modell 1,8l:D X biler: -Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 takker ble fornøyd selv. Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 takker ble fornøyd selv. Hørte Steffen hadde vært og kikket i går, ser skikkelig bra ut :) Venter spent på resultatet av lakkeringen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 er spent selv, lakkerern min har det jævlig travelt om dagen så jeg må pusse det jeg kan selv til han får tid igjen. håper på å få den ferdig til Streetshow i skien. men man vet aldrig. Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 samma farge? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg