R_Style Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Detta her blir jo bare mer og mer porr for hver update som blir gjort her jo...!;) Må snart få lagt inn no sensur her Kenneth, så vi "dødelige" ikke blir helt besatt... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 He he he... Så så... Bytte bilde på avataren din snart eller, fetter? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Fett som alltid Kenneth... hva kommer dommerene til å si på fargemessig på diskanten og ringene til mellomtonen og midbass ? eller skal de ringene chromes ? eller kommer det gitter utenpå som matcher ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Poleres... Er rustfritt... ;) Fått noe pizza-speakers enda da? :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Og ja, det skal smis på noe beskyttelse til elementene... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det kan du tro, de pizzagutta har jo fellesferie.... Satser på at det blir Bern tur på meg da så kan vi dele en pils eller noe... ble bra sist :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Tøft!!! Lynlim på buksesmekken din da!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 dele en pils eller noe... :-) Sånn er det når dere bruker alle pengene på stereo, da må dere dele ølen:D Fikk sett diskanthusene på et tidlig stadie på tirsdag og bildene taler for seg selv!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Skulle tro det ja, når du skal ha alle pengene mine og litt til så vi jeg dele en øl :m'm: Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Gitrene blir faan meg fine tror jeg!! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 He he he... Så så... Bytte bilde på avataren din snart eller, fetter? :) Får vel bytte bildet når du sier så... Hehe... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Gitrene blir faan meg fine tror jeg!! :-D Det har jeg trua på også! :D Dyktig konstruktør... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har fått gjort litt ikveld også! :thumb Dekselet over strømforsyningen til spilleren og sikringene er klart. (mangler glass og gitter bare), også har jeg testet beskyttelsen til diskantene.... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Det der var hissie greier!!! fy f** likte hvordan du hadde trekt de..tøfft!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 helt psyko bra dette kennetb men hvor i bilen er strømforsyningen til spilleren og sikringene? Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg