Mr Golf 4 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hei KennethB. Siden du ikke skal på Rudskogen,så blir det vel å beskue bilen din på NM. Der blir du vel å se.Hvor er det i år forresten......................:thumb :thumb Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Celine dione?! WTF!! :D. prøv å Watt opp Celine Dion - Think Twice på et skikkelig anlegg.. Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 prøv å Watt opp Celine Dion - Think Twice på et skikkelig anlegg.. Ja, prøv det! :D Syyyk sang :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 prøv å Watt opp Celine Dion - Think Twice på et skikkelig anlegg.. Hehe, ok, har nok litt lite kjenskap til Canada sangerinnen :). Selv hører jeg jo på Kate Bush og Diana Krall så.++ da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 prøv å Watt opp Celine Dion - Think Twice på et skikkelig anlegg.. Ja den sangen er KONGE.. helt sykt å høre på den når den avspilles i Xes spilleren.. Har aldri hørt maken til lyd ang den sangen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 har fått tak i noen godbit cd,er fra sverige nå,kostet 400kr pr.stk,men er verd vær en krone! får celine dione platene til å høres ut som kassett bånd....kan høres i bilen til kenneth eller min på NM finalen.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Åh.. hva er det for noe da Jonny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 hører sangen nå. faen for en deilig syk bass Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 se her ja, ting begynner å ta form! Gleder med til å beskue bilen på lørdag:) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Veit ikke helt hva det blir til enda jeg.Burde jo ta meg en tur når det først er noe som skjer :P Å da kan jeg jo skru litt mer på dagen og drikke litt på kveldan :P hehe. Men fremtiden får vise... Skal du dit? Ja, vi skal arrangere et lite Volvotreff på lørdag, så j kjem! Alkohol på kvelden da ja! :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Think Twice er bra den, men favorittplata fra hu er nok hele den hvite cd'en hu kom med for noen år siden! Får frysninger av mange av sporene der gitt! :) Ja, skal på NM hvis det blir... :) Har ikke hørt noe om det enda... Må ikke selge bjørnen før skinnet er skutt, Jonny! Eller hvordan var den igjen? Hmmmm... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Som før sagt, meget mmeget bra Kenneth :) Hadde jo tenkt en prøve lytt til helgen men vi får ta det igjen, har virkelig tro på det oppsettet der altså :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Think Twice er bra den, men favorittplata fra hu er nok hele den hvite cd'en hu kom med for noen år siden! Får frysninger av mange av sporene der gitt! :) Ja, skal på NM hvis det blir... :) Har ikke hørt noe om det enda... Må ikke selge bjørnen før skinnet er skutt, Jonny! Eller hvordan var den igjen? Hmmmm... ;) Hey Kenneth. Skal du til Surnadal ?? Jeg og Tollamoen vurderer om vi skal komme oss opp den helgen, hadde vært greit å sett/hørt skuta og tatt "noen" pils Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 til surnadal skal han om jeg så skal dra bilen hans etter plugg kablene hit!! han har affall bestilt sofa plass....klart du å ronny må komme! har ordnet med fest buss fra rindal til surnadal etter konk,og buss til rindal igjen....flere sofa plasser kan ordnes.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 til surnadal skal han om jeg så skal dra bilen hans etter plugg kablene hit!! han har affall bestilt sofa plass....klart du å ronny må komme! har ordnet med fest buss fra rindal til surnadal etter konk,og buss til rindal igjen....flere sofa plasser kan ordnes.... Spørs om ikke du må ordne 2 plasser til... Jeg har faktisk klart å få disp for hele helgen og Ronny pleier å ordne ting så dette ser bra ut.. ingen ting er som en helg i Rindal/Surnadal... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg