B230ft Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 D tar tid:) men når d skal bli fint så tar d ofte lang tid me:) hvis du istedefor å sitte å skrive mase piss som alle missliker deg fr, kan du heler bruke tiden på å lese gjennom tråden, så ser du litt åssen ting har fåregått..? tror vi alle er enige om at du har en av landets(verdens?) råeste 740er!(som ikke er ombygd da de regnes som 960/s90) det her er rett å slett sjukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er d seriøst noe som feiler deg eller? Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 nei..men du spør om ase tinge som allerede er skrevet, og det er lit små irriterende å måtte lese gjennom et spørsmål 10ganger iløpet av en tråd for folk ikke gidder å lese ha som ellerede er sagt.. akkurat likt me når folk spør om f.eks. effekt eller forskjeller i b230ft/fk, er sikkert 15 20 tråder på både 200,700 og 900forumet der dette er foralt og lagt ut om svakheter forskjeller trimming osv..hvis folk søker og leser hva som allerede står så slipper en masse sånn som dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja d plager deg shikkli at jeg spurte om 1 spørsmål? du måtte liksom bare abselutt lese d å komentere d? så er d jeg som skriver piss? Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Kremt kremt!! Slapp av litt nå da, gutter! Ta dette på PM istedet... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Idag har vi slengt ny bakaksling på plass, men mangler selvsagt noen deler som den lokale Volvosjappa ikke har klart å fått med! :) Har støpt sidene på dash'n mot dørlistene og begynt å tilpasse a-stolpene.. Bilder kommer i morgen! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja han legger seg opp i meningen min unz hva jeg sier:) å jeg sa at du bryr dej sikkert fint lite om hva jeg synest unz:) akkurat d samme som om jeg bryr mg fint lite om hva han sier om min:) men greit:) diskusjonen slutter her! så b23ft. er du noe du vill si til mg i det hele tatt.. PM<3 Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ikveld har jeg sveiset sammen strømforsyningsboksen, og lagd fester til denne... :) Nye understell til Peugot-stolene er også laget, så nå begynner ting virkelig å ta form! :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 dritbra dette kennethb. prøv og gjett hvordan sølvfarget volvo jeg har som bakgrunn på dataen?:P Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Takk for det! :) Artig å høre.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Huff, idag har det meste gått rett til helvete: Ladac laderen min fikk ei skikkelig tull-kule idag, og fant ut den skulle yte litt ekstra. Den lukta som møtte meg da jeg kom igjen i verkstedet etter dagens middag.... Skikkelig svidd batteri!!! Det surkla skikkelig frammi motorrommet, og batteriet var en smule deformert... Kokte noe vannvittig! Et lite lyspunkt er at bakakslingen er komplett igjen og at vi har fått speedometeret til å funke igjen... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Skeptisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Det ble jeg også... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 nja skeptisk Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Der var tråden på "rett" plass, fantastisk arbeid Kenneth :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg