BIG1 Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Har du fjernet øyelokka da? neinei Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Sinnsykt rå bil som du må ha lagt ned villt med arbeid i! Tøft å se 740er som skiller seg ut, særlig når de er så utrolig pene som denne! :D Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hvordan har du laget dashbord? Er det et orginalt fra s60 ellerno som er moddet? Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Bilen din hadde passet me skinnseter:) Vurdert skinn fra S70 eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hva med noen bilder av motorrommet ? :D :crazysant Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Tsbusa: putt 600 kg med stereo i bilen din, sett på 255/35-20 og dra løs hjula! Trur det er noe som går til helvete før det ryker av hjula!! le0n: Jada, det har jeg! Har du noe liggende? :) Har noen planer om å sy om de jeg har i svart skinn og grå alcantara, men vi får se... TIversen: Det er litt igjen av det orginale dashbordet inni der, ellers er alt bygd for egen hånd! :) Otto: Det skal nok skje litt i vinter... Du får vente å se.... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 TIversen: Det er litt igjen av det orginale dashbordet inni der, ellers er alt bygd for egen hånd! :) Da synes jeg du skal lage et billig eksemplar til meg og.. :) Møtte deg da jeg kjørte til gatebil her på høstparten. Generelt kul og gjenomført, men likte ikke grillen når jeg møtte deg. Så litt hjemmemekk ut i forhold til resten av bilen. Som om det bare var hivd på no netting på en orginal grill. Vet ikke hvordan den orginale turbogrillen ville sett ut men jeg tror det hadde vært kult. Men fortsatt bra at ikke alle har samme smak. Lykkke til videre. Drit fett prosjekt ihvertfall :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hadde svart grill før,men det så ikke bra ut i det hele tatt! :) Takk for hyggelige kommentarer! :) Ombygging av dash er ikke billig.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 600KG stereo? tror du har gått fra vette.. er alt laget av bly å titan? :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hehe, bly og titan. Hva slags likheter drar du mellom dem materialene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Nei, men j har brukt noen meter og kvadratmeter med stål... :) Skal sitte fast vettu... To batterier, basskasse av 4 mm stål, samt forsterkerrack i 4- og 6 mm stål med to feite amp'er nedi... Blir kilo av slik... Verktøykassa i hattehylla er av 4 mm stål den også... Pluss at hele interiøret er smidd om... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hehe, bly og titan. Hva slags likheter drar du mellom dem materialene. Var nesten som himmel og helvete den der ja... He he... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Devil masivt å tungt :P Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jupp... Bilen er stødig på veien for å si det sånn. I normale hastigheter, vel å merke... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 stiller du i db konkuranser? høyeste måling :D ? Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg