Aeomholt Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 burde vel ha gjetta det ja... :D Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 He he... Det stemmer ja. Vi stort sett det meste du måtte trenge for å gjøre noe lignende som det i Volvo'n. Kenneth B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 He he... Det stemmer ja. Vi stort sett det meste du måtte trenge for å gjøre noe lignende som det i Volvo'n. Kenneth B. jøss,det var ikke dårlig,bare å sette inn bilen,så fikser dere en sånn bil på en helg da eller? :roll: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Nja... Litt skeptisk ti akkurat det, men... He he he... Skal lage en tråd her med bilder av butikken og verkstedet ganske snart, og med litt ymse prosjekter... Hvis det ikke blir slettet av sjefene her da....? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 tipper att F#1 og spesial lagde genesis amper ikke finnes på lager heller? hehe...nå er nok O.T....veeeeldig fin butikk dere har,norges fineste hører jeg rykter om.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Nei, men vi har noe "Team Bortskjemt" utstyr og standard Genesis amp'er her... :D Takk for det, Jonny. Skal få lagt ut litt bilder så snart j har tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Var hjemme en tur på søndag og så hvordan det stod til med smykket mitt... Den stod veeeeldig kald og strømtom gitt... Håper å få den nedover til Hamar ganske snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Nja... Litt skeptisk ti akkurat det, men... He he he... Skal lage en tråd her med bilder av butikken og verkstedet ganske snart, og med litt ymse prosjekter... Hvis det ikke blir slettet av sjefene her da....? :) Join us @ lydtrykk.no ;) Men bare om du vil da, såklart :titties: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 får sjå da vettu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Var hjemme en tur på søndag og så hvordan det stod til med smykket mitt... Den stod veeeeldig kald og strømtom gitt... Håper å få den nedover til Hamar ganske snart... heeelt strømtom? huff.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Gleder meg til bilder av butikken, den tror jeg er knall;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Var hjemme en tur på søndag og så hvordan det stod til med smykket mitt... Den stod veeeeldig kald og strømtom gitt... Håper å få den nedover til Hamar ganske snart... Hva skal du med så fin lader om du ikke bruker den:ssip: kan vedlikeholdslade også den vøttø:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Her er en liten smakebit på et halvferdig demorack i butikken Litt småsnacks fra utstillingen :yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Guuud! Det må ut en egen tråd om butikken, bare MÅÅ! Skal se å få tatt turen nedover så fort snøen er borte, og varmen siger på og bilen er polert, blank og fin:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Gleder meg til neste onsdag ser jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg