Rockford Seat Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Det er ikke noe å diskutere enn gang Kenneth og det vet du jævelig godt :D Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ikke vær helt chicken nå KennethB :hide http://video.google.com/videoplay?docid=4303176244228485223&q=chicken+dance+techno Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Han å epan blir nok med... Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Om jeg tør spørre, hva veier denne her nå? :D Masse glassfiber ute å går! Nydelig bil må jeg si. ;) Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Har ikke veid den, men tipper nok at den veier rundt 500 kg mer enn orginalt... ;) Og det er nok ikke glassfiberet som er det tyngste... :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Nei,er det liv i deg også KennethB.Hva skal så denne mannen gjøre i vinter. Godt Nytt År forresten. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Takk for det, og det samme til deg! :D Jada, Per, er ikke lett å bli kvitt meg serru.. ;) Har vært opptatt med ymse flytting og jobb-bytte, så det er derfor j har vært litt fraværende i det siste... Men heretter vil j nok mase litt jevnere ja! :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 du må ringe å plage torgeir oftere så jeg får litt pauser ;P har fått noen ideer etter å ha lest 52sider med volvo nå slenger du ut noen bilder av bagasjerommet i dagslys ? Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Skikkelig fin bil, Kenneth! Hvordan synes du det er å kjøre med bixenonlysene? Jeg lurer på å kjøpe noen selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har ingen bilder av bagasjerommet i dagslys, og bilen står parkert 13 mil unna der j er til daglig. :) Når det gjelder bi-xenon, så er jeg veldig fornøyd med nærlysene på dem, mens langlysene egentlig er litt tragisk.. :) Men det er helt klart bedre enn vanlig halogen! :) Og mye kulere! Ta kontakt hvis du skal ha, så skaffer jeg et sett til deg! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joonas_ Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hvilket merke er rattet ditt, og er det orginal volvo girkule? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Kenneth er vell travelt opptatt med å innrede butikk og verksted så jeg kan svare for han. Rattet heter Momo Millenium Sport. Girkula er vell original fra 940 med M90. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Stemmer det, Torgeir! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hvilken butikk skal du åpne da? Noe morro? Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Gratulere med en fantastisk volvo. *Skap epa fan* Kan godt hende du har svart på det her en annen plass, men for å være ærlig gidder jeg ikke å lese meg igjenom 50+ sider for å finne svaret :p De lappene du har over høytalerene:p Fikk du disse med høytalerene du bruker eller ha du laget de selv? Eller kan jeg kjøpe disse en eller annen plass? :D Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg