GalantV6 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hvor får man tak i sånne blanke ringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Står bilen å spiller nå i verkstedet slik at den blir varm og god til Sveits?? Jepp! Den har spilt non-stop siden konkurransen i Oslo! :) :) Skrur opp volymen om natta... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hvor får man tak i sånne blanke ringer. Det er ringer som er laserskjært i rustfritt, og polert... :) Custom... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jepp! Den har spilt non-stop siden konkurransen i Oslo! :) :) Skrur opp volymen om natta... :) klarer laderen å drive annlegget etter att du kobblet på subbene også? disse laderene som autocustom selger er gull verd gitt!! Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jepp! Er ei lita kruttpakke det gitt... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Det har skjedd litt de siste dagene også... Har laget et lite deksel/gitter i åpningen mot basskassa... Også har jeg byttet logo på batteriet under forsterkerracket, samt lys og batteriklemmer... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Utrolig nice KennethB.:thumb :thumb Husk å ikke bruke rumpeløftern.... http://www.emmanet.dk/images/Herning_2005/IMG_3266.JPG Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ble nice dette Kenneth, men er dette slurv eller er det noen vits? går du nøye imellom bilen min finnes det nok noen sånne feil asså.. ikke ta meg feil her, men jeg skal ikke til EM :P Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Når jeg får det skikkelig på plass så blir den der borte.... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ellers ble det jo kanon bra da kenneth.. lykke til i sveits Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Her er en liten smakebit av høyttalergitterene... :thumb Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Woff!!!! Sexy!!! Har siste spilene liggende i bilen jeg, kommer innom på fredagsettermiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Ble utrooolig fornøyd med de der ja! Fint med gode kompiser! :D En stor takk til Tor Håkon og Kent Ole!! Og deg da, Torgeir!! ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Seriøst, driver du hele anlegget i døgnkontinuelig drift og normalt lyttevolum med den 12A laderen?? Jeg viste de var spreke og hadde en sinnsykt fin ladekurve, men det får jo være grenser da:) Det kommer hvertfall en ny stor forsyning med ladere om 1-2 uker om noen trenger flere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 De gitterne ble utrolig sexy!! Grillen foran bassen var også en nice detalj. Er den hjemmemekka eller er det grillrista til naboen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg