BIG1 Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Kom og fiks et like fint tak til meg:p Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 He he he.. Er ikke så vanvittig mye jobb å gjøre det om serru... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Kan jeg ta ned hele taket da?:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Ja,hvorfor ikke?? :) Skal finne noen bilder av mitt... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvordan gjør man det?:p Yeah show me pics:) Hvor får du tak på det der trekket ditt? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Her er noen bilder av bygginga av taktrekket.. Taket ble plastet med polyurethan, og sparklet og pusset før det ble trekt med mørkgrå vinyl... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Vinylen? Det har j på rull i verkstedet... :) 200,- pr meter... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gilbert21 Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 :) Takk for det! :) Kommer oppdateringer med jevne mellomrom framover... Godt å høre! God helg alle sammen Siter Mercedes S210 E420 1997 Volvo 460 2.0i 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 hvorfor ikke 940 front med turbogrilln? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg har foreslått det, hehe. Jeg brukte ca 5t med forholdsvis rolig jobbing på å bytte til 940 front på min 740 igår. Patentbånd og strips er en fin ting. hehe Men tror nok Kenneth er litt mer nøye enn den bilcrossmekken jeg bedreiv på vinterbilen min. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 hvorfor ikke 940 front med turbogrilln? Hvorfor skal j det?? Er litt for mange som har gjort det før meg, syns j... :) Ble det litt anna tak i den blå nå, Torgeir? Ble det sent før du var framme? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Da begynner midbasskassene å ta gjenger! Har endelig fått dealen på høyttalere i boks, så nå er det klart at det blir Genesis høyttalere også! :D Kassene er mer eller mindre klare til å bli trekt med fleece, men det blir ikke gjort før på mandag... Plata til instrumentene er ferdig, men blir lagt på hylla til stålrammen til spilleren og instrumentene er lagd... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Tøft! Blir utrolig gjennomført! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Syke syke mann.. Lykke til :D Men trenger nytt dashbord jeg da. Men har verked tid eller kunnskap til det. hehe. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 He he he... Er nok ikke helt frisk nei, men når det gjelder dashbord, så har j et liggende... :) Det skal bygges helt nytt nå... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg