Boosti Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Volkswagen boble prosjekt Tengte jeg skulle lage litt liv på old School VW forumet, ved og lage en tråd om boble prosjektet mitt her. Prosjekt bilen er en 1967 Volkswagen boble. I hekken sitter det en 1500 på litt over 40hk, men satser på noen ekstra hk etter vært. Har hatt flere planer for denna bilen, men har hatt problemer for bestemme meg for hvordan den skal se ut. Jeg har brukt mange timer på diverse vw sider, og er nå blitt ganske så sikker på hvordan jeg vil ha den. Stuke jeg har bestemt meg for passer også beste i forhold til økonomien. Planene er: Mattsvart lakk . Røde Bredda orginale felger. Hvite dekksider. Takgrind. Litt retro bøttestoler. Firepungts seler. Babymoon hjulkapsel. Senkespindler og kasnje puma Masse tidsriktig ekstrautstyr. Røde baklys og hvite blinklys glass. Kansje stingerpipe. Rust rep. Skifte av diverse i forstilling. Oppfrisking av tak trekk og dørsider. Stereo anno 1960 tallet . Og mye mer, retsen får jeg ta etter vært. Motor Motoren begynner og bli sliten, så den trenger en stor overhaling etter vært. Da satser jeg på og porte toppene, montere andre ventil løftere og dobble webbere så klart. Vist jeg finner ut at jeg skal ha inn 2,1l caravelle motor da. Men motor kommer i andre omgang, så først er det selve bilen det skal gjøres noe med. Her er det noen bilder av bilen, sånn som den var da jeg henta den på jessheim. Bilder: Nye helrøde baklysglass En av bøttestolene Et par bilder som viser litt hva planene for bilen er. Det var det. Da er det bare og fyre løs med gode råd, ider og konstruktiv kritikk. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knattecross Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hallo dette ser jo ut som et rått prosjekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Noen bilder til: En del rust Hull i gulvet Grunna lokket foran Nytt gulv Corbeau gt bøttestoler Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Flytta prosjek tråden min hit da moderatorene sa at mindre prosjekt burde det. Og de mente at det var liv her...sikkert....ikke akuratt mye respons her hmmmmmmmmm Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Så skal du få litt respons da.. Synes målet ditt er kult (ikke helt enig med takgrind), ser ut som du har litt arbeid før du kommer dit.. Lykke til :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Er mye jobb ja....men håper på og bli ferdig til sommeren igjen. Takgrinda skal jeg vurdere...er jo litt tøfft vist ramma er i crom med tre bånn. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 vanvittig fet den mattsvarte med hvite dekksider og vinduslister!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 akan bli bra den her. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 kult med bobler ,kan bli rå den..lurer på hvor alle boblene ble av,ble bygd noen tøffe her i byen,mafiabobla, noen som har sett den?gul.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Artig prosjekt dette som kan bli bra. Vet du om noen som trenger dører har jeg to stk. med one piece vinduer. Vet ikke om dette ble skrevet rett, men du skjønner sikkert hva jeg mener! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 ser bra ut... har mye jobb forran den.. men gjennomfører du, så blir det kanll;):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ser bra ut... har mye jobb forran den.. men gjennomfører du, så blir det kanll;):D Det er en del jobb ja. Men det er jo det som er hele vitsen med oppussing. Mye jobb og slit, for og til slutt kunne se et bra resultat Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Artig prosjekt dette som kan bli bra. Vet du om noen som trenger dører har jeg to stk. med one piece vinduer. Vet ikke om dette ble skrevet rett, men du skjønner sikkert hva jeg mener! Til hvilken årsmodell?. Jeg kunne kansje trengt ei dør eller to. Men prøv og selg dem på vw2you.com...der får du garantert solgt dem Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennik Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Matt svart boble med masse senking er rått. Type 4 motor er absolutt og anbefale men må trimmes litt først da. Siter 64 1500S Notchback 71 Manta S 74 Harley Davidson XLCH 80 Vespa Bravo 89 Mazda RX7 Turbo2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Matt svart boble med masse senking er rått. Type 4 motor er absolutt og anbefale men må trimmes litt først da. Jepp...det er tøfft...blir nok motor bygging neste vinter. Planene er først og fremst og få en den i i god stand. Litt offtopic men. Ser du har en vespa bravo. Har en sånn selv, som jeg har planer om og pusse opp. Du vet ikke hvor jeg får kjøpt deler til den? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg