steffen karlstad Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 som topicen sier så taket en skyline på rud i dag.. bror lå bak den og så alt samen, så bildene fra det også!! LATTERLI.. SØLV R32...... -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Om du 'så' bildene, fett inn bildene her da, *Vil se vraket Skyline* -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 snakker vi da rud på bærum? el rud ett anna sted?=P www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 :pics :driving :thumb Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 fullfør poenget i posten da!! hvis ikke så kan denna tråden bare slettas. 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 gud, jeg har sett bilder, er poenget med det da, post de opp... Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 BILDER! eller er det en ertepost? "jeg har noe som ikke du har..."? 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Hadde vært en ide med bilder ja. Ble den total vrak eller var det bare noen bulker på taket? "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 sorry gutter, vite ikke at jeg måtte ha bilder for og legge inn, på mobil bildene jeg så i dag var fronten og taket most.. -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Hva i alle dager gjør en skyline på veien sent november? Det er vel ikke noen vinterbil det. - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 nei, men kjekt med litt pr00f også :P Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Hva i alle dager gjør en skyline på veien sent november? Det er vel ikke noen vinterbil det. 4wd er jo vinter, hvis det er GT-R riktignok :p Salt og annet faenskap er en annen historie. Kan dette være den Skylinen som ble sett ute i bærum for en stund siden? Mente jeg så en post om det, skal grave litt og se hva jeg finner.. Edit: Fant her.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88669 Edit2: Var visst en R33 det var snakk om her, men kanskje det er samme alikevel? fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hvor blir det av bildene?? satan! enda dyrere forsikring i vente for alle skyline eiere da. ikke skilter vel? hvis røde,skal det vel litt til for at premien økes så veldig... :fire: tulling som skulle tøffe seg? neida. nok lett å miste kontrollen, ivertfall om det er en gtr... violin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 som topicen sier så taket en skyline på rud i dag.. bror lå bak den og så alt samen, så bildene fra det også!! LATTERLI.. SØLV R32...... Jeg fikk mms, og der ser man at det er en sort.. Var en R32 GTS-t.. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Det er da ikke så forbanna vanskelig å poste bilde i fra mobil til e-mail, og derifra ut på nettet! :assman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg