vwgolfahs Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 javel ja..men bilen kommer til å bli konge fet når den blir ferdig=)ser slik ut nå hvertfall..hehe=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Har du fått tak i de listene du trengte? Hørte aldri noe mer fra deg. Om du trenger de, kan du komme og hente dem her på Osterøy... Eller jeg kan få fraktet dem til Eidsvåg for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Har du fått tak i de listene du trengte? Hørte aldri noe mer fra deg.Om du trenger de, kan du komme og hente dem her på Osterøy... Eller jeg kan få fraktet dem til Eidsvåg for deg Han har fått lister ja. ;) Alt er levert til lakkering. :thumb Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Han har fått lister ja. ;) Alt er levert til lakkering. :thumb Ja jeg fikk SMS av han nettopp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 De forsvant fra golfen min hin dagen :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Golfen er nå herved fått litt lakk på seg, men han var litt uheldig og kom borti fersk lakk på en liten flik så han skulle ta det opp igjen. :iconsm Så jeg får vell vente litt til. Nå har jeg foresten 2 sett med hjulbuelister så om noen trenger, så har jeg et for salg. :hello: Snakker meg om useriøs selger Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Håper du ikke følger "saueflokken" slik folk har gjort når dem er "ferdig" med bila sine! :iconsm ...at dem selger Golfen med en gang!! :fingers: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Golfen er nå herved fått litt lakk på seg, men han var litt uheldig og kom borti fersk lakk på en liten flik så han skulle ta det opp igjen. :iconsm Så jeg får vell vente litt til. Kjipt da! damndamn Håper de får den 100% for det. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Golfen er nå herved fått litt lakk på seg, men han var litt uheldig og kom borti fersk lakk på en liten flik så han skulle ta det opp igjen. :iconsm Så jeg får vell vente litt til. Nå har jeg foresten 2 sett med hjulbuelister så om noen trenger, så har jeg et for salg. :hello: Snakker meg om useriøs selger kjøper hjulbuelistene jeg.. m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Håper du ikke følger "saueflokken" slik folk har gjort når dem er "ferdig" med bila sine! :iconsm ...at dem selger Golfen med en gang!! :fingers: Da ringer vi Biltilsynet og gir den sperre på omregistrering.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Da ringer vi Biltilsynet og gir den sperre på omregistrering.. :P Haha :roll: Kan du drive på sånn altså? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Alt går, hvor lovlig det er er en annen sak.. :D (jobber forøvrig ikke der nå pga studier) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Da ringer vi Biltilsynet og gir den sperre på omregistrering.. :P Hehe, ja, hvorfor ikke!! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Golfen er nå herved fått litt lakk på seg, men han var litt uheldig og kom borti fersk lakk på en liten flik så han skulle ta det opp igjen. :iconsm Så jeg får vell vente litt til. Nå har jeg foresten 2 sett med hjulbuelister så om noen trenger, så har jeg et for salg. :hello: Snakker meg om useriøs selger Kan kjøpe dem jeg også :spider Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Du Tommy. :iconsm Må du se til å få ut fingern å gi oss gutta boys litt bildep0rr her! Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg