Olaisen Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Har en Opel Vectra 4x4 2.0I 1992 Mod. Kjøpte bilen som oppussings prosjekt og har en dele bil stående. Fremme har jeg demper med fjær så det er ikke noe problem. Men bake har jeg bare en demper, ikke noe fjær. Om jeg skal senke bilen bake må jeg da kjøpe nye dempere bake som har fjær også? Håper dere skjønner hve jeg mener her. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zupreme Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Det skal være fjær bak også ja. Pass på å kjøp senkesett som er tilpasset 4*4. De er ulike fra FWD Siter 00 Omega 2,2 16V 86 Ascona "GSi" 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Så klart det er fjær bak, men den sitter ikke rundt demperen som foran. senking av 4x4 er uff, du MÅ montere camber kit bak hvis ikke tar du fordelingskassa di. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Er det derfor den fordelingskassa ryker på alle opel 4x4? jeg trodde den bare var generelt dårlig jeg... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Er det derfor den fordelingskassa ryker på alle opel 4x4? jeg trodde den bare var generelt dårlig jeg... Er vel en god kombinasjon. De fleste ryker av andre grunner. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg