BoomBoxx Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Jeg har en idé! Kjøp Audax 2-veis komp.sett fra Eltek. Hadde et slikt en gang (fikk det, men koster ikke rare greiene!)! Får du DET til å låte bra, skal jeg spise caps'en til brodern. Hehehe! Makan til skjærende diskant skal man leite lenge etter! :D mvh Jan Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motardist Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Jeg har en idé! Kjøp Audax 2-veis komp.sett fra Eltek. Hadde et slikt en gang (fikk det, men koster ikke rare greiene!)! Får du DET til å låte bra, skal jeg spise caps'en til brodern. Hehehe! Makan til skjærende diskant skal man leite lenge etter! :D mvh Jan Rune Jeg også skulle bygge det billigste av det billigste... dynaBel 9005 frontsett (1" + 5"). Helt ok lyd for meg. I to dager. Da røyk ene mellomtonen. Hadde spilt kun på moderat volum, da jeg ikke har egnet forsterker. (Vurderte å sende tilbake, men det blir plunder og heft osv osv. Tar det på erfaringskontoen) Neste gang legger jeg litt mer enn knappe 500,- i komponentsettet, tror jeg. Har to 6.5" Lotus by Seas til 750,- stk. som spiller ganske pent til prisen, så jeg tror jeg mater på med mer Seas neste gang jeg investerer. Siter My other car is a motorbike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Eltax Ice... det koster vel 3-400kr.. hehe men anbefaler det ikke i det hele tatt. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirium Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jeg har en idé! Kjøp Audax 2-veis komp.sett fra Eltek. Hadde et slikt en gang (fikk det, men koster ikke rare greiene!)! Får du DET til å låte bra, skal jeg spise caps'en til brodern. Hehehe! Makan til skjærende diskant skal man leite lenge etter! :D mvh Jan Rune Da fikk jeg bekreftet at det er FRONTSETTET mitt som må skiftes først! var litt redd det var spilleren som hyla så det skjærer i marg og bein. Det settet kostet faktisk 1098,- i sin tid.. :confused: Jeg har to stk komplette sett liggende.. violin Monterte et sett foran, men det var mer enn nok gneldring, så det andre er helt ubrukt. Låter greitt bortsett fra diskantene da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 prisen trenger jo ikke å ha noe å si... jeg synes f.eks at diskanten i Focal settene er skarp.. og ett prakteksemplar på skarp diskant er jo sony... hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg