Limkork Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Er det noen som vet om en høgger i Oslo område som dere vet har noen e30 deler.?? er på utkikk etter diverse..... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 de var fete synes jeg . clean....me like... Tidligere eier benyttet seg av rød thorsov lakk bare.. No problem :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 hmmm. jeg har også HS reg på min 325 E30 :) men den går i alta.. :) hvor er HS ifra? victor Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 hmmm. jeg har også HS reg på min 325 E30 :) men den går i alta.. :) hvor er HS ifra? victor tja, de 2 siste eierene på bilen bodde i nittedal, akershus...men er ikke sikker på at det er der det kommer fra... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 ARG! skulle bytte til vinterdekk i går...ned i kjelleren, rote fram kjeledressen, ned igjen, rote fram 1000 watt`n, ut i boden, rote fram jeken, dra 10 meter med skjøteledning, pakke ut jekken og rulle den mot bilen...og,og,og..ja..NEIDA. jekken går ikke under. crap. men planen er lagt, kutter et par 2tom4 på skrå og kjører oppå dem. men alikevel...surt... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mulle Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 he he...er en lav bil vettu! Forran går jekken under hvis du ratter helt om til den ene siden og jekker i det du ser under der, husker ikke navnet jeg! HS reg er fra hamar\gjøvik området! HS regga bil er en bil med lite rust, fordi di salter ikke oppi hamar\gjøvik der, kun grus! :thumb Siter M.v.h Petter Waal | 92228986 | pwaal@nokab.no 84 manta GSI 16V | 85 Manta GT 2.2i+ | 58 olympia 1500 | 02 Galant AVANCE stv 2.0 | 85 volvo 240 http://www.teamsideways.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 jekken gjikk igjennom dørken hær forr en mnd siden. hjulbuer og kanaler er rust på.. men holder på med total resturereing/ombygging av bilen nå... :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 joda,,,meeeen, joda, eksosen er hengt opp i ståltråder...joda.... hadde bilen hos en venn av familien som driver et verksted. høyre drivaksel bak må byttes, men var ikke sikker på om jeg måtte bytte både indre og ytre ledd. men uansett så ser det ut som at jeg må kjøpe hele greia ny, kan ikke bare bytte 1 av dem vel?? og har først tenkt til å se om jeg finner en hos en høgger, for en brand new en koster 3350,- og det er jeg ikke så veldig keen på å punge ut med akkurat nå. også måtte klossene forran og skoene bak byttes, men dette er kjøpt inn og skal på i dag...forhåpentligvis.... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 joda,,,meeeen, joda, eksosen er hengt opp i ståltråder...joda....hadde bilen hos en venn av familien som driver et verksted. høyre drivaksel bak må byttes, men var ikke sikker på om jeg måtte bytte både indre og ytre ledd. men uansett så ser det ut som at jeg må kjøpe hele greia ny, kan ikke bare bytte 1 av dem vel?? og har først tenkt til å se om jeg finner en hos en høgger, for en brand new en koster 3350,- og det er jeg ikke så veldig keen på å punge ut med akkurat nå. også måtte klossene forran og skoene bak byttes, men dette er kjøpt inn og skal på i dag...forhåpentligvis.... Skedsmo bilopphøgger tlf: 63876461 har garantert drivaksel til deg, mener å huske de tar 500,- stk og har 30 dagers returrett.. Hør med de! Og JO! du kan bare bytte en.. Har ikke noe å si det.. Når det gjelder opphenget til potta så er det vanlig å henge opp potta i ståltråd når man senker bilen, dette for å få potta nærmere oppunder bilen og hindre subbing.. Dessuten er potta hjemmelagd og det mangler original fester på den.. Fungerte uansett bra når jeg kjørte rundt med det ihvertfall.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Skedsmo bilopphøgger tlf: 63876461 har garantert drivaksel til deg, mener å huske de tar 500,- stk og har 30 dagers returrett.. Hør med de! Og JO! du kan bare bytte en.. Har ikke noe å si det.. Når det gjelder opphenget til potta så er det vanlig å henge opp potta i ståltråd når man senker bilen, dette for å få potta nærmere oppunder bilen og hindre subbing.. Dessuten er potta hjemmelagd og det mangler original fester på den.. Fungerte uansett bra når jeg kjørte rundt med det ihvertfall.. :D takktakk, ringer dem first thing i morgen. ja,ja, så lenge den holder seg der så får det vel gå, men skal se om jeg få en bekjent til å sveise på fester, men vi får se. skulle sette på vinterdekkene i stad da. bak gikk smooth, så setter vi på venstre forran og finner da ut at bilen er for lav til at det går uten at dekket slår borti ved fullt og nesten fullt rattutslag. går fra sommer dekk med 45 profil til monstertruck på 65. så da gikk det dårlig...så ruller for tiden med sommer forran og vinter bak... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 takktakk, ringer dem first thing i morgen. ja,ja, så lenge den holder seg der så får det vel gå, men skal se om jeg få en bekjent til å sveise på fester, men vi får se. skulle sette på vinterdekkene i stad da. bak gikk smooth, så setter vi på venstre forran og finner da ut at bilen er for lav til at det går uten at dekket slår borti ved fullt og nesten fullt rattutslag. går fra sommer dekk med 45 profil til monstertruck på 65. så da gikk det dårlig...så ruller for tiden med sommer forran og vinter bak... Det fulgte ikke med vinterdekk når jeg solgte bilen.. Men hørte noe om at selger skulle skaffe deg dekk.. Så det ordner seg nok.. :thumb Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 HS reg er fra hamar\gjøvik området! HS regga bil er en bil med lite rust, fordi di salter ikke oppi hamar\gjøvik der, kun grus! :thumb HS er fra Lillehammer. Her oppe i Hamar/Gjøvik/Lillehammer salter de som bare det. Alle de større veiene + i sentrum av byene er saltet dønn ihjel, begynte med dette for 5-6 år siden. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 HS er fra Lillehammer. Her oppe i Hamar/Gjøvik/Lillehammer salter de som bare det. Alle de større veiene + i sentrum av byene er saltet dønn ihjel, begynte med dette for 5-6 år siden. De begynte for 5-6 år siden ja.. De har ikke holdt på siden 85 da denne bilen ble regga som i feks oslo.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hehe.. happyhappy Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hehe.. happyhappy hvem er det der da??? haha, *drittdekkogdrittføre,ikkesjaførensfeil* men kan si at det var ganske heldig der. var ikke langt før jeg var utti skogen og fikk mer skader enn stoltheten min. men klarte jo å kjøre ut ordentlig her om dagen da. måtte ringe viking og greier....hedligvis så kom jeg unna med en enda mer skadet stolthet og et løsten sideskjørt(helt forran, ikke no problem å få fixet igjen) phu.... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg