Marvil Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Type karrosseri eller motor..? Så en på VACN-forumet som hadde framskjermer til VR6 til salgs (BTi, er vel på forumet her også?).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Typ motor først og fremst :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Står jo et par delebiler/motorer tilsalgs på autodb.... Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 det var jo litt drøyt igjen.. Får se hvor mye jeg trenger... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Type karrosseri eller motor..?Så en på VACN-forumet som hadde framskjermer til VR6 til salgs (BTi, er vel på forumet her også?).. Ikke meg nei... Dessuten er det ikke forskjell på forskjermer til Vr6 og f,eks CL.. Forskjellene ligger kun i om en har antennehull eller ikke, og om en har rektangulere blinkers eller blinkers med avrundende ender... Altså skjermer før 1995 og etter... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Jaja, da ser det ut som jeg får både penger OG bilen tilbake, så da skal jeg vel selge den i deler eller noe da... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Sweet! Har du noen gromme deler..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 hva slags motor står det i denne da? trenger ny til mitt prosjekt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hehe, er bare en 1.8 liter med 90 hk... gromme deler? Tja, har coiloversett og gti-interiør... er vel skivebremser all around og.. Men jeg må få bilen hjem og se over ting først, og purre på biltilsynet på voss om at de må gi meg tilbake tuv-papirene... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 kan VR6 listen reddes? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Det kan den sikkert, men den var ikke i så alt for god stand fra før av... Er da ikke så fryktelig dyr ny de da :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 det gjør ikke noe om den er stygg... skal sparkle å lakere den uansett... er du i bergen fote? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg er i Knarvik, har ikke fått bilen hjem enda... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bilen selges hel, om jeg får den rette prisen... Pga sykdom orker jeg ikke begynne å demontere og selge selv. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hvordan er tilstanden til bilen? Kondamert? Hva er riktig pris? Noe som er verdt noe på bilen? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg