Burny Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hei riv av DTM potta før de evt. kondemnerer bilen og selg den til meg a! Synd med bilen da, får håpe du får igjen no cash så du kan kjøpe deg ny 3ér:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Joda, jeg hilste på naboen i vinter... På tide å lære seg å kjøre kanskje :) Hehe. Blir det BMW hvis Golfen blir kondemnert, eller skal du ha en III/IV? Og forresten, for å holde motet oppe. Selv om dette var i USA, det vanskelige er en bagatell. Smash bong bash! Dele-del hentet inn Delen har fått bil! Yiihaa! Lykke til med Golfen :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hvis golfen blir kondemnert så vet jeg ikke hva det blir... Har to kamerater som står og SKRIKER Honda i ørene mine, men jeg vet ikke om jeg har lyst på det.. Har mest lyst på en ny 3'er, så jeg får gjennomført planer osv.. Men skal ikke se vekk fra at det blir en BMW... Eller noe annet... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Burny: skal se hva jeg får revet av om den blir kondemnert... Må jo prøve å få med meg mest mulig deler... :) Har jo og noen deler liggende som aldri ble montert.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 satan så synd med bilen da! hadde tenkt meg en tur på åsane senter får å se på livet, men måtte på kino med damen. vanskelig å gi slipp på en 3er... man blir glad i bilen sin :'( bare kom med en liste på det du vil bli kvitt vist bilen blir kondemnert... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Auda, kjedelig når sånt skjer.. Bra det gikk bra med deg iallefall.. 3ere kan heldigvis erstattes :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jaja, men den var så rustfri og fiiiin.. Merker jeg blir litt trist når jeg ser ut på den tomme parkeringsplassen utenfor... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Det er kjedelig Bjirn! Men men, får kjøpe deg ny Golf, så du får gjennomført planene;) kanskje en Gti 16V? Hva får du igjen av penger her da? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det vet jeg ikke enda, vet ikke om jeg får penger igjen engang. Time will show, akkurat nå holder forsikringsselskapene på å fordele skyld... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Vanvittig synd, var en pen bil. Synes du skal kjøre videre på VAG jeg da :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Triste saker angående den kollisjonen der :( Er glad jeg lot være å joine kolonnen til byn. Du må jo skaffe deg ny 3er! De er jo ikke så vanvittig dyre nødvendigvis. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det vet jeg ikke enda, vet ikke om jeg får penger igjen engang. Time will show, akkurat nå holder forsikringsselskapene på å fordele skyld... Satse på de er kjappere med saken din, enn det de var med min. Tok nemlig over et år før jeg fikk vite at det var min skyld da jeg vraket 2'er Golf'en min. Uansett synd at du kræsja:( Bilen din var pen den, og hadde mest sannsynlig ikke blitt styggere med tiden. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Den er ganske stygg akkurat nå jo :P Satser på at det ikke tar så alt for lang tid, jeg skal passe på å følge de opp jevnlig og gi de all informasjon jeg sitter med, så satser jeg på at de ikke bruker måneder... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Ja, nå så er jo ikke bilen no praktfult syn akkurat:rolleyes: Får uansett ha lykke til, og satse på at de behandler saken din noe kjappere enn min. Men hva var det som skjedde egentlig? Sånn grovt sett. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 sånn grovt: Brems kræsj bang. Den litt lengre versjonen: Vi kjørte i kolonne til Bergen i forbindelse med et streetmeet. Vi kjørte på motorveien, farten var 50 km/t ifølge mitt speedometer. Masse folk som brente forbi, og svingte inn der det var plass til en halv bil. Plutselig bråbremser saaben foran bilen foran meg, og resten sier seg vel selv... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg