havard Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Heisann, er på jakt etter clutch til en 360, men det er bare en vinterbil, så jeg gidder ikke kjøpe en ny en. Har også en clutch liggende, som jeg skulle putte på min 240, men den hadde for stor diameter! og den pelte jeg av en motor som skulle være en b21. Er det stor sannsynlighet for at denne vil passe? eller noen andre clutcher fra b20, b21, eller noe som helst? Er eventuelt diameteren på lamellen den samme? er i såfall bare å smelle opp naglene og sette på spleinsen fra den gamle clutchen osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 tror det passer fra noen 740`r! trykkplata passer iallefall!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classi Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 hei kanskje du har funnet ut at clutchen ikke passer,splines er forskjellig på 360 i forhold til 240 og 740 osv.svinghjul er også litt forskjellig,tror det er snakk om ca 5mm.diameter tror jeg er den samme på lamellen. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg