Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jupp er den blåe i avataren min.

Det er en 1975 volvo som er litt ombygd til ca 87 GLT look

Det sitter en lettere trimmet 350 TPI med T5-r kasse. Er nå montert nos på den men den skal ikke Hansemannen ha med. Er electromotive data styring på den. Sperre så klart.

Veldig påkostet i form av reparere forrige eiers feil men er ikke masse igjen på den nå :)

Sitter S60 stoler i den og for litt komfort ;)

46JJ0006.jpg

Var bare dette bilde jeg hadde her nå. Men kanskje Hansi har noen flere.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det liggende på laptopen her men er helt standard dash med litt brytere til nosen og noen nos trykk og bensin trykk målere. Hadde diger skjerm og slikt i denne før men har tatt det ut.

Bare å rope ut hvis noen her er interissert. Går billig om dagen :D (altså divx dvd spiller til bil og diger skjerm)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm det du sier er at det er bare for DEG å bygge en til MEG? Jeg greier nok ikke noe slikt hehe

Kanskje jeg skal by litt under da.

Da trur jeg du får ei artig kasse hvis Bead skal mekke den hehehe for han er jo reine automat experten hehehehe ironien bare ooooser her nå.

Jeg er ikke i tvil pumpe vennlig komp i motoren og kasse med overdrive da har man råd til og virkelig bruke bilen.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider