enga97 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hadde vært hyggelig om de av dere som kunne være interessert i å danne en Hyundai Klubb i Norge ga et signal i denne tråden. Vi er 3 stykker som har vært inne på dette i andre tråder - å danne en klubb eller i alle fall få til et treff. Så kom igjen Hyundai eiere - dette kan bli moro cheers Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Kom igjen folkens! Ikke vær sjenerte.... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Kunne ha vært morro med en hyundai klubb ja Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Kunne ha vært morro med en hyunday klubb ja Hei. Hva med å lære seg å skrive først? :bump Det er nesten gøy å se/høre hvor mange forskjellige måter man kan uttale/skrive Hyundai på i de forskjellige land verden over. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hehe har flere eksempler på Hyundai (/Hunday/den korreanske osv...) Men har nå gitt et "signal" i denne tråden og... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 bump happyhappy Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Tja... Noen som har status? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hei! Jeg satt og lette litt etter andre norske Hyundai Coupe eiere, og fant dette forumet. Er meget interessert i en klubb av et eller annet slag. Jeg tror vel jeg har en sjelden coupe. Har modifisert den ganske mye, angel eyes, luftinnsug, ny cam, innsugsmanifold, spjeldehus, +++++. Kan laste opp noen bilder når våren kommer og jeg får på sommerfelgene. Jeg driver nå og bygger turbo i bilen. Bilen er en 97 modell 2.0 som kommer til å yte ca 250hk snart. Jeg er medlem av det internasjonale forumet til hyundai coupe, og jeg håper dere blir det også. Er det lov å poste link til et annet forum her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Link i vei... Kan ikke si det har stoppet meg før! :-) Men legg den i mappen for Coupè osv... :afro Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 http://www.rdtiburon.com Dette er primært for modeller 96-2001/2002 hvis jeg ikke tar feil. http://www.newtiburon.com er nye. Jeg er meget behjelpelig med skaffing av trimme-deler til bilen. Trimming, bremser, dempere/fjær, etc. Skaffer det meste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Maxx Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Fett hvis noen hadde satt igang det! Jeg hadde meldt meg inn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Noen som er i gang med dette¿ Eller ikke... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg har begynt å ta tak i det. Jobber med å få satt ideene i system, vil prøve å få til noe bra, ikke bare kalle det en klubb. Men pga leilighetskjøp og mye jobb, er fremgangen litt treg. Men så fort det skjer noe, vil det bli annonsert. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Sweet!! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Bump Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg