vhaugli Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hei, jeg har en nissan primera som jeg har tenkt å kutte hull i hattehylla på for så å sette inn ett plexiglass med neonlys under.. Så fikk jeg høre i dag att bilen ikke blir eu-godkjent viss man kutter hull i hattehylla.. Stemmer dette? eller kan jeg bare sette i gang med vinkelkutteren?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Dette er ver stål og greier som er en del av konstruksjonen... Jeg veit ikke jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Det beste vil vel være og ringe ned og høre med dem, men jeg kan ikke skjønne at det skulle være ulovlig. Men igjen, så bor vi jo i Norge. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koKKin Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hei, jeg har en nissan primera som jeg har tenkt å kutte hull i hattehylla på for så å sette inn ett plexiglass med neonlys under.. Så fikk jeg høre i dag att bilen ikke blir eu-godkjent viss man kutter hull i hattehylla.. Stemmer dette? eller kan jeg bare sette i gang med vinkelkutteren?? ;) jeg har sagd hull i hattelhylla, et stort ett hehe, min bil gikk igjennom den, de sjekka ikke det i det hele tatt. Det står ikke på lista på det du skal sjekke under en eu-kontroll så, bare å sage på d! ;) Siter Volvo V50 1,6D 2008 Volvo v40 1,8L 1998 (solgt) Bmw 318is 1994 (solgt) volvo 244 dl 1981 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jo du burde få undersøkt dette først, for det kan være bærende stål dette, som stiver av osv. Sikkerhets grunner sikkert også. Akuratt som du skulle begynt og gå løs på kanalene dine med vinkel slipern :thumb Høres tøft ut med plexi der! Skal du ha høytalere montert i glasset og? Hadde vært drit fett tror jeg! Lykke til a Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 det er KUN bærende stål du ikke har lov til å modifisere på (hjuloppheng etc).... så lenge den andre du gjør ikke er til skade for deg selv eller andre er det lov.. eks. det er ikke LOV å slenge på en 50cm høy spoiler på bagasjelokket:P den kan dette av og treffe noe/noen.. forstår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg