InzMaizter Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hei jeg vurderer å starte med bilcross. men først skulle jeg vist hvor man kan kjøre det. jeg bor i stavanger området å lurte på hvord langt jeg må reise til en såfal bilcross bane. lurte også på om noen hadde en bil til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hvis du bor i stavangerområdet så blir det en god kjøretur...3-4timer. Har nemlig en bil tilsalgs. Selges for 2500. Så kan du gjøre den om til bilcross selv! Se her! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 se i "hvem kjører neste sesong" posten, helt i slutten er det en som jeg har svart når det gjelder å starte med bilcross. Så kan du spør igjen her visst du lurer på noe annet Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg