bigwindow Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Tror de fleste demonterer hele den mekaniske "dumpen" og blender hele utgangen. Du kan montere en dump der, men det er en ukurant dimensjon på utgangen på retur-spjeldet der.. Kapp av hele retur-"tuten" og sveis igjen. Monter dumpen på trykkrøret. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Tror de fleste demonterer hele den mekaniske "dumpen" og blender hele utgangen. Du kan montere en dump der, men det er en ukurant dimensjon på utgangen på retur-spjeldet der.. Kapp av hele retur-"tuten" og sveis igjen. Monter dumpen på trykkrøret. Så det er det de fleste gjør da?! blir jo som et vanlig innsug da! uten den ventilen, Får sende innsuget til min kontakt på sveising jeg da! :D kjekt og kenne noen som har fagbrev og har sveiset i nordsjøen! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Spiller ikke noe rolle om d er ukurant overgang til dumpen. Det er bare en fordel å ha den så nærmt spjeldet som mulig. Når luften går fra en dim til mindre vil farten øke og du skal etter teorien få mere lyd i dumpen ved det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Spiller ikke noe rolle om d er ukurant overgang til dumpen. Det er bare en fordel å ha den så nærmt spjeldet som mulig. Når luften går fra en dim til mindre vil farten øke og du skal etter teorien få mere lyd i dumpen ved det. Men er det ikke mest vanlig og motere dump på røret mellom Turbo og luft filter da? ikke mellom cooler og innsug? hadde tenkt og kjøre uten dump for får jevlig fet lyd da! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 vel, jeg ville nok ikke satt det mellom luft-filter og turbo, da det er slik at turboen suger luft fra filteret. ved å sette det mellom IC og innsug så vil du kunne utgjevne det trykket som bygger seg opp. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Det er best å dumpen så nærme spjeldet som mulig ja, men hvis du ser på turbomata G60 motorer, så er det ikke mange som har montert dumpen på det orginale stedet. Det jeg mente med ukurant dimensjon på uttaket til returlufta er at den er ukurant med tanke på størrelsen på de silikonslangene og sånn man får kjøpt.. Men det er sikkert ikke umulig å få tak i! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Det er best å dumpen så nærme spjeldet som mulig ja, men hvis du ser på turbomata G60 motorer, så er det ikke mange som har montert dumpen på det orginale stedet. Det jeg mente med ukurant dimensjon på uttaket til returlufta er at den er ukurant med tanke på størrelsen på de silikonslangene og sånn man får kjøpt.. Men det er sikkert ikke umulig å få tak i! Digger utseende på dumpene så hvis det blir dump så blir den ikke gjemt bak innsuget i allefall! :D Man ser liksom at her er det noe man bør se litt nermere på før man racer! :D Blir nok sveiset igjen den stussen... Takk for alle svar! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Sett nå bare i en propp så slipper du å ødelegge innsuget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Sett nå bare i en propp så slipper du å ødelegge innsuget. gidder ikke jalla mek ass, sender det bort til sveising! ikke noe problem og frisere opp igjen senere hvis det er ønskelig! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Vet det har vert post på dette før men bare så jeg forstår det riktig, Rallye cooler må man jobbe litt med for og få plass mens Golf G60 uten klima har en cooler som sklir rett inn? Vill ha en stor cooler så da blir det vel og gå for en org. cooler til ett eller annet! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Vet det har vert post på dette før men bare så jeg forstår det riktig, Rallye cooler må man jobbe litt med for og få plass mens Golf G60 uten klima har en cooler som sklir rett inn? Vill ha en stor cooler så da blir det vel og gå for en org. cooler til ett eller annet! Noen som kan gi meg svar?! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Noen som kan gi meg svar?! :D er så og si bolt on rallye cooler, men er litt jobb tror jeg! Må av med mye av fronten og sånt! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Noen som kan gi meg svar?! :D Endetanken må moddes en smule på Rallye, eller tauekrok må fjernes. Her hvordan man gjør det med Golf G60 IC http://www.corradog60.de/drive.cgi?to=TechTips_Inside_Ladeluft_1 http://corrado-psychopath.de/9254.html?*session*id*key*=*session*id*val* Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Endetanken må moddes en smule på Rallye, eller tauekrok må fjernes. Her hvordan man gjør det med Golf G60 IC http://www.corradog60.de/drive.cgi?to=TechTips_Inside_Ladeluft_1 http://corrado-psychopath.de/9254.html?*session*id*key*=*session*id*val* er dette mye jobb eller er det sånn som man klarer bare man har litt teknisk innsikt?! skal undersøke med kammerat om han kjøper ny cooler til meg på møller siden han jobber der, bare usikker på om jeg skal kjøpe golf G60 uten clima eller rallye cooler?! Hva skal du eventuelt hva for din rallye coller frode? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 er dette mye jobb eller er det sånn som man klarer bare man har litt teknisk innsikt?! Tror ikke man trenger å være rakett forsker for å få det til Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg