Gå til innhold

Er dette komponentsettet verdt pengene? CELOT 5.25" @ QXL

Ranger emnet

Dessection

Anbefalte innlegg

Noen her som har noen peilig på hvilken kvalitet og lyd disse høytalerene har? Er det bedre å spare de 4-500,- de kommer til å koste med frakt å heller kjøpe et focal sett til ca 1500,-.

Legger inn bud på et slik sett hvis folk mener det er værdt det. Hadde nemmelig ikke forundret meg om de spiller bedre enn et composett til 1000,- fra eksempelvis BilXtra. Men hadde ikke gjort noe om folk har noen erfaringer.

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21175936&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=2&Catg=11956

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis slik at man alltid får det man betaler for. Til tider kan man være meget heldig å få mye mere enn man betaler for, andre ganger mye mindre enn man betaler for. Derrfor jeg var nyskjerrig på om det kanskje var noen som hadde noe peilig på kvalitet og lyd i det komponentsettet.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å diskutere med noen, men bare nevner det igjen:

http://www.uscarvor.no/nettbutikk/uscarvor/product_info.php?cPath=21&products_id=32

og finnes vel produkter du får mye mer for pengene enn andre... blandt annet har jeg hørt at du får veldig mye for penga ved å velge f.eks helix...

Edit: Noe spesielt at etter jeg la ut linken så bytta de url til sida til den forsterkeren, men den som er der nå er riktig;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider