bj0nn Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 nå har det seg sånn at jeg har noe rust i hjulbuene mine.. og jeg vil gjerne få fjerna det, uten å lakkere oppat neste delen av bilen viss dere sjønner.. noen synspunkt her? Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Bruk f.eks en punktsandblåser å sanblås til du er sikker på at all rust er borte. En liten rustflekk er ofte godt spredd under lakken. Når all rusta er borte sprøyt på syregrunning eller epoxygrunning. Så lakker med 2K billakk over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Tror ikke han som svara deg forsto hva du ønsket..... For med den sandblåseren så har du ødelagt lakken langt oppover sida på bilen.... Men skarp litt og ha på litt sinkgrunning og så klin på litt skikkelig lakk som du har i herder i... å så masse tektyl inni kanten.... så holder det til du MÅ lakke litt lengre opp... lykke til...! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg