poppet Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Noen som vet om det er en lyspære til å bytte? har hatt lys i bryteren før, men ikke nå lenger. Skal vel lys i hele symbolet for drivverket? Altså dette symbolet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Noen som vet om det er en lyspære til å bytte? har hatt lys i bryteren før, men ikke nå lenger. Skal vel lys i hele symbolet for drivverket?Altså dette symbolet. Er vel bare å prøve å åpne det ??...er sikkert utskiftbar..ville vært rart om den ikke var det m'm Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Åpnet den i sta, sitter et lite kretskort med noen pærere/dioder loddet på kortet. skal få en radio/tv reperatør til å se på det i morgen. Er det noen som har hørt at hvis man klipper av en ledning bak på bryteren, så kan man kjøre med sperre på hele tiden, slik at den ikke slår seg automatisk av i 25 km/t. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Åpnet den i sta, sitter et lite kretskort med noen pærere/dioder loddet på kortet.skal få en radio/tv reperatør til å se på det i morgen. Er det noen som har hørt at hvis man klipper av en ledning bak på bryteren, så kan man kjøre med sperre på hele tiden, slik at den ikke slår seg automatisk av i 25 km/t. Hvis du løfter opp baksetet ditt, så finner du en blå/hvit ledning der. Den kan du klippe av, den styrer ikke annet enn hastigets-føleren for diffen. Helt kurant å leke seg med på vinterstid, eller våt asfalt. S2, med diff sperre: http://www.nordicaudi.com/media/filmer/filmer/privata/051031/Audi_S2_Quattrosladding.avi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hvis du løfter opp baksetet ditt, så finner du en blå/hvit ledning der. Den kan du klippe av, den styrer ikke annet enn hastigets-føleren for diffen. Helt kurant å leke seg med på vinterstid, eller våt asfalt. S2, med diff sperre: http://www.nordicaudi.com/media/filmer/filmer/privata/051031/Audi_S2_Quattrosladding.avi Kan vel trekke den om da og sette en bryte rpå den?...Så du slipper å klippe den av mener jeg..også kan du bestemme selv ? Hadde jo vært genialt:D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Kan vel trekke den om da og sette en bryte rpå den?...Så du slipper å klippe den av mener jeg..også kan du bestemme selv ? Hadde jo vært genialt:D Det samme tenkte jeg.. Nå har jeg fått lyset til å virke :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Det er jo av og på bryter mellom setene, så hvorfor skal du ha en bryter til for å slå på og av fartsføleren? Når du slår på sperra så er den på til du slår den av igjen med bryteren i mellom setene... Du glemmer ikke å slå den av for å si det sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Det samme tenkte jeg.. Nå har jeg fått lyset til å virke :thumb Hva gjorde du? Den grønne lampa lyser hos meg, men "Diff" skal vel lyse rødt også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hva gjorde du? Den grønne lampa lyser hos meg, men "Diff" skal vel lyse rødt også? Jeg skiftet lyspære i bryteren selv der det står "diff". det lille kretskortet leverte jeg til ev radio/tv reperatør slik at han skiftet pærene på det. og slik ble det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Tøøøøft :D Må få fikset lyset der, hos meg er det ikke lys på bryteren i det heletatt.. Mangler også lys flere steder, (Elheiser, speilbryter, enkelte av knappene i konsollen, takluke) lurer på hvorfor.. Dioder skal jo være eviggvarende. Kanskje det er en sikring som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Tøøøøft :D Må få fikset lyset der, hos meg er det ikke lys på bryteren i det heletatt.. Mangler også lys flere steder, (Elheiser, speilbryter, enkelte av knappene i konsollen, takluke) lurer på hvorfor.. Dioder skal jo være eviggvarende. Kanskje det er en sikring som er gåen? Har du lys i bryteren til el justerbaer speil? det har ikke jeg, vet ikke om det skal være det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Har ikke jeg heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Har du lys i bryteren til el justerbaer speil? det har ikke jeg, vet ikke om det skal være det.. Åpnet bryteren og tittet etter, det var to bittesmå pærer der, og begge var svidd. Det skal være lys i de fire trekantene iallefall. Det var lys i to av de en stund, men så gikk den siste pæren også. Aner ikke hvor jeg får kjøpt nye heller, da de sannsynligvis er 12v. Ny bryter kostet omtrent en tusenlapp.. :fire: edit: 20v.org har litt mer info angående belysning; http://20v.org/acclight.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Hva skulle sjappa ha for å fikse det lyset? Kom på at det ikke er lys i hele min difftegning.. :) Fant til og med et mobilbilde av det.. ps.. bildet er beskjært kraftig, derav kvaliteten :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Hva skulle sjappa ha for å fikse det lyset? Kom på at det ikke er lys i hele min difftegning.. :) Fant til og med et mobilbilde av det.. ps.. bildet er beskjært kraftig, derav kvaliteten :D Han jeg var hos er ikke spesielt billig, han byttet tre pærer og en kondensator. det hele kom på 290 kr. ble sikkert dyrere siden jeg sa det hastet så han tok det med engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg