-Supraguy- Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 ikke spørr, makan til potetland skal du leite lenge etter... e bare 1 ting å gjøre, å d e å fløtte til sverige.. :usa: Jepp der har du det. Tenkt seriøst på det og, bor jo 10 min fra grensa. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hvorfor? De i baksete sitter jo tryggere med bur en uten bur? Med fullt av stag overalt? Slik jeg har oppfattet det så er det ulovlig.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 ok, de på pedersens racing påstår det er lov om man bruker skru feste.. dette må sjekkes opp! :) noen som vil ha 1600 motorfester og ferdig mellomaksel, 5 trinns getrag, 2.0s eller 2.0e motor? kan evetuelt bytte mot 1600 forstilling ;) hehe.. er lov å prøve seg? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Veldig bra. Den er innmari fin, må jeg si. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 å nå vil han ha 1600!! ;) hehe... var ikke 1200 værst nok for deg?! :P hehe nejda.. men det er vel ikke så mange 1600 forstillinger igjen på markedet, til fornuftige priser!! kunne hatt en jeg også :) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hehe.. 1200 er nok for meg ja! Men sitter å tenker på eu godkjenning og godkjenning av volvo motor.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Går det ikke ann å forsterke opp 1200 forstillinga? Hva er det som er forskjellig på 1200 forstillinga og 1600 forstillinga egentlig? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 eneste jeg iallefall kommer på er at 2.2 bremser passer på 1600 stellet! ;) det er ganske vesentlig å få bytta 1200 bremsene.. men jeg gir faen for øyeblikket! nå ska bilen først og fremst funke! men om noen vil kjøpe motor eller bytte den i C20XE så er det en mulighet! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 stabstagene er tykkere og.. alt er vel igrunn av bittelitt større dimensjoner tenker jeg! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Det som er hovedsaklig forskjell er at det er en annen utforming på krenge staget pga for å få plass til bunnpannen på motoren, men staget er LIKE tykt, ikke tykkere på 1.6. Så er det forskjell på spindel og nedrebærearmer, kraftigere bærekuler, og noen avstivninger på traversen som ikke er på 1200. Men 2.2 bremsene passer også på 1200 forstilling.. Får dere tak i krengestaget fra 1.6 så har dere komt langt, ikke mangen som merker forskjell på de andre delene visst en ikke er "kjenner" av kadett c... enkelt å greitt Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 så om jeg får fatt på 1600 krengestag og monterer 2.2 bremser så er det sjangs for å få godkjent volvo motoren på biltilsynet mener du? har jo 150hk den org så ska jo la seg gjøre det? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 krengestaget foran får jo plass mtp bunnpannen, syns jeg husker at det var oljefilteret mitt som var i veien? Så om volvo motoren får plass uten å skifte stabstag foran, og jeg monterer 2.2 bremser så hadde vel det vært positivt? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ja om du får plass med volvo motoren så er det vel lov å prøve? hehe.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Det som er hovedsaklig forskjell er at det er en annen utforming på krenge staget pga for å få plass til bunnpannen på motoren, men staget er LIKE tykt, ikke tykkere på 1.6. Så er det forskjell på spindel og nedrebærearmer, kraftigere bærekuler, og noen avstivninger på traversen som ikke er på 1200. Men 2.2 bremsene passer også på 1200 forstilling.. Får dere tak i krengestaget fra 1.6 så har dere komt langt, ikke mangen som merker forskjell på de andre delene visst en ikke er "kjenner" av kadett c... enkelt å greitt Trengte å vite det jeg og. Takk! Peiling på hva krengestaget heter på tysk? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Trengte å vite det jeg og. Takk! Peiling på hva krengestaget heter på tysk? Nei dessverre.... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg