Gå til innhold

Kadett turbo

Ranger emnet


KadettC_76

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir nok girkasse ja, men er nå i tvil om jeg ska rettstille motoren eller ha den liggende som volvoene har! Hvordan flytte bremsesyl og forsterker? den er i vegen om jeg ska rettstille:S jaja, finner på no ;) ska skaffe noen bilder..

 

 

om du ser på prosjekt tråden min så ser du bilde av flyttet bremskraft forsterker!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok desverre det ja. Går ann å lage ei adapterplate slik at du kan borre opp hull slik at motoren står sånn halveis på skrå og girkassa kommer rett.

Blir jobb, men alt som ikke er Opel er ikke alltid "bolt on" veit du.

Er u fra Halden? Så bare AA skilter se... Bilen så sabla rå ut... Blir nok et bra prosjekt.

 

PS: et lite tips til motorlabber. ta ei tykk stålplate, borr hull etter orgiale motorlabene. Da får du et godt utgangspunkt for motorlabbene dine. Bruk gjerne ei litt stor plate, så du bare kan sveise i vei. Gjør det samme på forstillinga.. (motorgummi er til pynt.. det skal jo riste litt i pungen når en trår på... )

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jo ikke ødelegge forstillinga, ska jo på eu kontroll om et år nå.. men ser ut til at jeg må sveise noe selv ja.. men ska løfte litt i helga å se om det ikke går akkurat med rettstillt motor.. hvis ikke får jeg vel bare legge den ned helt som volvo. men får da kansje et problem med turbo/eksos..

 

er by the way ikke fra halden, men bilen ble vel handla fra området rundt der.. blå 1200 76 mod med gamlefronten, var rullemala i org farge og hadde 16" felger, står opelragger på skrått i bakruta.. har nylakkert og skifta til nyfront nå, noe som jeg angrer på.. for liker gamle best nå:P

Opel Kadett C :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår