KadettC_76 Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 planene er forsåvidt å få neddi motoren og ha det morsomt og ligge bredt ;) Skal etterhvert skaffe dypt ratt og kortstyring. Gruer meg til neste eu kontroll :( Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 denne lå jo for salg leeenge på autodb:P Men, hvor fikk du tak i de felgene? de var digg!! hva er dekkdimmen bak? :P Meeeget fin bil! Men, er det 1200 understell på den? Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 lå for salg ei stund og ja. Kjøpte felgene brukt og solgte pga subbing. dekkdim var 185/60, skulle hatt mindre profil. 1200 understell ja, må jo ha det råeste! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 selger forresten 1600 motorfester, 2.0e, 2.0s, 5 tr getrag, tilpasset mellomaksel til kadett c! om noen tilfeldigvis er intres.. :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Hvis noen vil ta over prosjektet eller motoren eller noe så skrik ut :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 pris på motor??? bytte i Opel 2.5S rekke6? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 har ikke bruk for en rekke seks desverre.. og hadde uansett ikke bytta likt.. volvo motorn går vel for hbo 7000,- med alt! eventuelt bytte i go deler til Kadett C Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 vil 2 stk 3liter 8v motorer hjelpe i bytte da? med alt tilbehør (insprut å sånn) :P hehe kunne hatt volvo turbo jeg :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hmm.. nei, kunne tenkt meg en annen motor i kadetten men får se på det.. 2.4 hadde vært fint.. menmen! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 syns ikke motorvalget var så gæli jeg:D er bra motorer med power.. men om det går ann å slipe ned volvo skriften så hadde det bare vert ett pluss da:D:D fet bil, drit fete felger.. hva heter de?? stå på videre.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 fet bil, drit fete felger.. hva heter de?? E vell "Ally Cat Rally special" felga eller nokka i den duren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 er alley cat ja.. 8x13 og et10. men de er solgt! har noen 15" med kant nå.. sladdefelger;) blir halvbur i bilen og nå, men hører at jeg slipper å kaste ut baksetet om jeg monterer de to stagene bakover med skrufeste sånn at jeg kan skru ut de to stagene om jeg ska ha folk baki.. noen som kan bekrefte? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 er alley cat ja.. 8x13 og et10. men de er solgt! har noen 15" med kant nå.. sladdefelger;) blir halvbur i bilen og nå, men hører at jeg slipper å kaste ut baksetet om jeg monterer de to stagene bakover med skrufeste sånn at jeg kan skru ut de to stagene om jeg ska ha folk baki.. noen som kan bekrefte? Kan ikke ha folk baki når du har bur uansett... enkelt å greitt... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Kan ikke ha folk baki når du har bur uansett... enkelt å greitt... Hvorfor? De i baksete sitter jo tryggere med bur en uten bur? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hvorfor? De i baksete sitter jo tryggere med bur en uten bur? ikke spørr, makan til potetland skal du leite lenge etter... e bare 1 ting å gjøre, å d e å fløtte til sverige.. :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg