Dr_BASS Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Hei Per i dag har jeg et oppsett som jeg ikke er fornøyd med. Sitter to komponentsett fra pioneer i dørene foran, infinity 2veis i dørene bak samt en 12" bass og en sony forsterker. (xplod 1100watt eller noe) Har ett sett med dali 909 som jeg vurderer å ta ut basserne fra for å bygge ned i gulvet for å så kjøpe en forsterker til å dra disse. Vurderer også å bytte ut settet foran fordi jeg ikke får lyd i mer enn en av diskant høytaller. Noen tips til komponenter jeg kan bruke? Hvilket kassevolum skal dali elementene ha? noen bilder på stereo innstallasjoner i c4 stv? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 vil du virkelig slakte "deilige 909" for lyd i bilen? vet dali leverte liknende elementer til bil for noen år siden. prøve å få tak i tegning fra hifi klubben eller dali i danmark ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg får prøve å få tak i noen tegninger eller noe, evt regne utifra hvilket volum det er på orginal kassa. Slakte dem og slakte dem, nå står de bare og støver og jeg skrur jo bare elemtene ut. Men deilige høytallere er de ja, fin lyd og mye dynamikk cheers Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpontaN520i Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Ikke anbefalt, jeg kjørte hifi høytalere i bilen og de tålte ikke behandlingen de får i bil (en liten skubb borti dem en gang i blandt, fukt om natten) pappen i hii høytalere rakner fort av det.. :( Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg