Gå til innhold

Hvordan er Hifonics idag?

Ranger emnet


opel freak

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Et lite spørsmål bare, Hifonics var før kjent for kvalitet og vellydende forsterkere. Etter som jeg har skjønt er de eid av Maxxsonics.

 

Spørsmålet er: Hvordan er tilstanden idag egentli?

XX serien er enda råere enn Hifonics var før!

Men av de billigere produktene tror jeg det har blitt en del jall...

Brutus'ene leverer litt mindre effekt enn oppgitt, men er likevel gode kjøp pga. lav pris (i hvert fall i USA).

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Stian påpeker over her så er de dyrerere seriene meget meget bra... det er bare en slakk importør sin skyld at jeg ikke har 3 stk Hifonics Colossus amper i bilen i dag--- :respect

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Stian påpeker over her så er de dyrerere seriene meget meget bra... det er bare en slakk importør sin skyld at jeg ikke har 3 stk Hifonics Colossus amper i bilen i dag--- :respect

 

Jeg også sitter med det inntrykket av at imortøren som idag er jonassen og co, er litt slappe. Har ikke sett mye til markedsføring og slikt.

 

Prisene som er opgitt synes jeg er urealistisk høye i forhold til det du får (da mener jeg norske priser)

 

XX serien er ganske rå den, colossusen leverer 10kw rms med 0.1% thd og det synes jeg det står respekt av, sikringsstørrelsen er nok til å skremme vannet av de fleste. 1000amper står det respekt av :)

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også sitter med det inntrykket av at imortøren som idag er jonassen og co, er litt slappe. Har ikke sett mye til markedsføring og slikt.

 

Prisene som er opgitt synes jeg er urealistisk høye i forhold til det du får (da mener jeg norske priser)

 

XX serien er ganske rå den, colossusen leverer 10kw rms med 0.1% thd og det synes jeg det står respekt av, sikringsstørrelsen er nok til å skremme vannet av de fleste. 1000amper står det respekt av :)

 

Er ikke colossuss "bare" 3200w? Er vel Goliath du mener :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår